Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Amazon Ă€r en bĂ€ttre liknelse Ă€n EBay.Ăr ute efter ett gummi till min Sumo. Tycker mm300 gummit Ă€r snyggt. Hittar det pĂ„ bĂ„de seiya och rakuten. Till min frĂ„ga: kan man lita pĂ„ att det Ă€r real deal pĂ„ rakuten eller Ă€r det som ebay? För skillnaden i pris var typ 150kr.
Ăr ute efter ett gummi till min Sumo. Tycker mm300 gummit Ă€r snyggt. Hittar det pĂ„ bĂ„de seiya och rakuten. Till min frĂ„ga: kan man lita pĂ„ att det Ă€r real deal pĂ„ rakuten eller Ă€r det som ebay? För skillnaden i pris var typ 150kr.
En trevlig liten rackare. Nu pÄ gummi.
https://www.watchgecko.com/bonetto-cinturini-231-italian-rubber-watch-strap.php denna va? tackar för tips.Bonetto med viklÄs, finns pÄ watchgecko bland annat
http://www.crafterblue.com/#!curved-end-rubber-strap-for-seiko-sumo/f24rcJag Àr ute efter ett gummi till min Sumo som gör sÄ det inte blir en glipa utan fyller upp om ni förstÄr. Har lÀst om detta nÄgonstans hÀr pÄ forumet men hittar det inte just nu.
Jag Àr ute efter ett gummi till min Sumo som gör sÄ det inte blir en glipa utan fyller upp om ni förstÄr. Har lÀst om detta nÄgonstans hÀr pÄ forumet men hittar det inte just nu.
Nej, Yahoo Japan Àr en bÀttre liknelse med ebay.Amazon Àr en bÀttre liknelse Àn EBay.
Egen direkt försÀljning samt "corners" för andra att sÀlja genom Raktuens plattform. RÀtt likt Amazon alltsÄ... Sen kanske Yahoo Japan funkar likadant. Rakuten ar ingen auktionsförsÀljning vad jag vet.Nej, Yahoo Japan Àr en bÀttre liknelse med ebay.
Rakuten: Fast prisEgen direkt försÀljning samt "corners" för andra att sÀlja genom Raktuens plattform. RÀtt likt Amazon alltsÄ... Sen kanske Yahoo Japan funkar likadant. Rakuten ar ingen auktionsförsÀljning vad jag vet.
Bra specs som faller mig i smaken. Jag diggade Sarb033 men den fick gÄ pga alldeles för tunn och töntig lÀnk.
Den hÀr kanske kan vara nÄgot istÀllet. KÀnde ni pÄ nÄgon av dem, Àr de solida bra lÀnkar?
MÄste sÀga att det Àr en vÀldigt behaglig storlek. Inte bara för att den Àr drygt 39-40 mm utan Àven tjockleken Àr klart mindre Àn, vad jag Àr van vid att, Seiko dykare ska vara. Nu vÀntar jag bara pÄ att fÄ hem originallÀnken frÄn rakuten.
Vilken modellbeteckning Àr det pÄ den?Svinfet! En riktig fattigmans-GS med de porriga fasningarna pÄ boetten. Stor like pÄ den!
Köttit!Spr773 lyser som fan!
Har diskuterat lite med honom. Har sagt att jag ska bestÀmma mig innan fredag, men tror redan jag bestÀmt mig för att inte köpa den. Den Àr sjukt snygg, men Àr relativt sÀker att jag skulle vilja se en SDGZ013 varje gÄng jag tittade ner pÄ armen om jag hade den pÄ mig. SÄ jag lÀgger nog pengarna pÄ nÄgot annat i vÀntan pÄ att en 013 kommer ut pÄ marknaden. GÀller bara att bestÀmma sig för vadKöp den som jag tipsade om Riktigt fin den med. Jag kan nog hjÀlpa dig med att fÄ hem den, men det tar vi i PM.
Nej sluta inte, den Àr ju sÄ fin!Nu fick jag hem lÀnken ocksÄ. Ska sluta bildbomba denna pÄ minst en vecka nu. Jag lovar!
Ett vinnare tropic. För den dÀr sanna apocalypse-now kÀnslanKöttit!
Vad sportar du för band?