Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt rÀtt, jag skall skÀrpa mig, bilkörning och telefon Àr en dÄlig blandning+1
Grym klocka, har haft en likadan... Men fota inte nÀr du kör bil @Bosse!
NÄgon som vet om det finns en affÀr i Stockholm som har Seiko SNA411/413 (flightmaster) som man kan kÀnna och klÀmma pÄ?![]()
Man vet aldrig med KSJag skulle bli djupt imponerad om nÄgon har sÄdan detaljkoll pÄ sortiment att de kan svara rakt avEnklast Àr nog att maila eller ringa Klockmaster i Globen som har ett bra sortiment av Seikos i olika prisklasser.
![]()
Godmorgon seikoholics, Rise and shine
Idag Àr det mÄndag, som Àr en jobbig dag (varje mÄndag) sÄ för att muntra upp oss vill jag(vi) se mÄnga sköna bilder, pumpa bilder nu, en orgie av bilder, nya eller gamla gör inget, bara en massa sköna bilder som gör dig/oss glada![]()
Batteribytet fÄr dröja.Den blev riktigt fin. Bytte du ocksÄ batteri? Riktigt nöjd med min och quartz Àr fina fisken.
Grattis till en fin Hi-beat!Det ble en bra start paa veckan, min Lord Marvel 36000 Bph med smooooth sekundviser kom med postmannen i dag
![]()
Den gör sig riktigt bra i solen den dÀr.![]()
HÀmtades ut frÄn urmakaren idag dÄ den va lite dum efter jag tappade den i golvet. Som jag förstod det hade fjÀdern lagt sig lite fel sÄ den inte drog upp sig korrekt, men det fixade dom snabbt och behöll den i nÄgra dagar för att se att inget annat strulade. Till min stora förvÄning sÄ ville dom inte ens ha betalt för det dÄ dom inte behövde byta nÄgotDom skaffade sig precis en Äterkommande kund!
Hade tÀnkt sÀlja denna, men nu nÀr jag fick tillbaka den kanske jag struntar i det, den Àr ju bra fin Àven om den Àr en hockeypuck pÄ min smala arm![]()
![]()
HÀmtades ut frÄn urmakaren idag dÄ den va lite dum efter jag tappade den i golvet. Som jag förstod det hade fjÀdern lagt sig lite fel sÄ den inte drog upp sig korrekt, men det fixade dom snabbt och behöll den i nÄgra dagar för att se att inget annat strulade. Till min stora förvÄning sÄ ville dom inte ens ha betalt för det dÄ dom inte behövde byta nÄgotDom skaffade sig precis en Äterkommande kund!
Hade tÀnkt sÀlja denna, men nu nÀr jag fick tillbaka den kanske jag struntar i det, den Àr ju bra fin Àven om den Àr en hockeypuck pÄ min smala arm![]()
Ohh, den har landat!!Jag uppar lite bilder senare nÀr jag hÀmtat ut ett paket @sherwan![]()
Tycker inte det ser sÄ tokigt ut faktiskt, kanske mer du som Àr obekvÀm?![]()
Blir ingen öppningstrÄd, kör en recension om en vecka istÀllet men lite bilder kan du fÄ.Ohh, den har landat!!
Nu blev dagen mycket bÀttre nÀr man vet att det kommer en ny Yonsson paket öppnar trÄd![]()
Har ca 16,5cm runtom sÄ det Àr inga redwoods till handleder om man sÀger sÄSer riktigt fin ut.
FÄr man frÄga om storlek pÄ din handled?
SĂ„ kan det vara. Ăr inte van vid denna storlek, men det kanske jag blir om jag kör den i nĂ„gra dagar i strĂ€ck. Och en riktigt stor klocka kanske man mĂ„ste ha i samlingen hur som helstTycker inte det ser sĂ„ tokigt ut faktiskt, kanske mer du som Ă€r obekvĂ€m?
Kör lite bilder nu! Alla vet ju vad det Àr du har fÄtt hem!Blir ingen öppningstrÄd, kör en recension om en vecka istÀllet men lite bilder kan du fÄ.![]()
PADI?!?Kör lite bilder nu! Alla vet ju vad det Àr du har fÄtt hem!
NĂ€r kommer peddoseikon ?
Det var ju det jag sa.![]()