Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller jag med om till 100%.Jag skulle ta en SDGM001 före en SARB065 alla dagar i veckan! Dyrare och 0,5 mm större, dock 2 mm tunnare.
![]()
Hade den haft samma typsnitt pÄ "Automatic" som SARBen, sÄ hade den varit perfekt i mina ögon. Inte för att det Àr en dealbreaker, men det Àr en sÄndÀr detalj dÀr SARBen fÄr pluspoÀng över SDGMen. Kan eventuellt bli en sÄnhÀr i framtiden. Har dock en Blumo pÄ ingÄng och planerar en eventuell SARG009 till hösten.HÄller jag med om till 100%.
Jag Ă€r positivt överraskad av lĂ€nken och jag kan tĂ€nka mig att den Ă€r i samma klass som majoriteten av lĂ€nkarna som sĂ€ljs i butik. Ăr dock sugen pĂ„ att dressa upp den med ett lĂ€derband.gött det, köpt en liknande sjĂ€lv som present. Tycker lĂ€nken Ă€ndĂ„ Ă€r vĂ€ldigt bra pĂ„ dom (och snygg)
Tokigt awesome! Snyggaste GS'en utan tvekan, enligt mig! En definitiv graal för min del!MÄste posta den nyinkomna hÀr ocksÄ.![]()
![]()
Nu snackar vi!!MÄste posta den nyinkomna hÀr ocksÄ.![]()
![]()
Svarta va riktigt nice![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya 200m snÄltonfisken.
Finns typ 1 sida bakÄt.Svarta va riktigt nice
Ref o pris?
Tack
Snygging dÀr, grattisMÄste posta den nyinkomna hÀr ocksÄ.![]()
![]()
Enligt en anvÀndare pÄ WUS sÄ Àr alla de nya Solar Tonfiskarna limited editions. 3000 stycken per modell (SBDN029 endast 400st).
TackSnygging dÀr, grattis
Ref pÄ den?
Grattis. Riktigt fin.![]()
Blev SeikoÀgare idag. Otroligt nöjd.
Ja, jag Àr sugen pÄ att skaffa mig en ocksÄ.SBDN029 endast 400st, den kommer bli riktigt svÄr att fÄ tag pÄDenna kommer endast att gÄ via "Freeman Sporting Club" och inte sÀljas via officiella ÄterförsÀljare. Jag vet inte Àn om den kommer sÀljas i deras butiker eller om det Àr bara en PR pryl. Jag skall bara ha en sÄdan
![]()
![]()
![]()
Kanske lite fusk att posta denna hÀr men fick hem denna idag via ett byte. Pulsar Àgs av SEIKO och Àr i princip SEIKO. I denna sitter det ett SEIKO-urverk och det Àr i princip bara namnet pÄ tavlan som inte skriker seiko. Visare, tavla, vÄgorna pÄ baksidan, hur informationen Àr skriven pÄ baksidan, ja ni fattar.
Modellen anvÀnds av RAF (Royal Air Force), tror den har ersatt den tidigare versionen frÄn just SEIKO.![]()
Ser sjukt bra ut! Köpt ny?SkÄl Seiko bröder![]()
![]()
Hunnymoon med MM300![]()
Oh ne, en vÀl lagrad 2006aSer sjukt bra ut! Köpt ny?