Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu Àr det kört för stackarnDragit in min kÀre far i SeikotrÀsket, hÀr Àr hans första
![]()
Ja haha, han har hÄllit pÄ avtryckaren lÀÀÀnge sÄ nu var det dagsNu Àr det kört för stackarn![]()
Styr han rÀtt och vÀlj en snygg GSJa haha, han har hÄllit pÄ avtryckaren lÀÀÀnge sÄ nu var det dagshan har sagt att han vill köpa en "dyr" (diffust vad han menar) klocka lagom till att han fyller 50 nÀsta Är
![]()
HÀr kommer en gruppbild. FrÄn -79 till -85, fattas dock en 7548-700F som jag har lÄnat ut till min kusin. Allt för att sprida seikosjukan!Kan du inte slÀnga upp ett familjefoto pÄ dina 7548or?
Dragit in min kÀre far i SeikotrÀsket, hÀr Àr hans första
![]()
Riktigt snyggt! Bra kombo med bandet. Snygg yta pÄ visarna pÄ de Àldre tonfiskarna.Just ja, det var Tuna Tuesday idag...
![]()
(SBBN015)
Kul! Dykare frÄn Seiko i prissegment 1-2k Àr sÄ genomgrymt pÄ alla sÀtt!Jag gav far min en SKX173 pÄ oysterlÀnk för nÄgra Är sen som han anvÀnder dagligen. Tydligen hade nÄgon för nÄgra veckor/mÄnader sen pÄ Systemet kommenterat klockan och verkat insatt. NÄgon hÀrifrÄn? Han svarade nÄgot i stil med "inte en aning, fÄtt den av min son."![]()
Om du inte fÄr napp hÀr sÄ finns det en hel del med delar pÄ bukten...Jag har en 6139-6002.
Skulle behöva lite reservdelar till den. NÄgon som har?
Jag Àr ny hÀr, sÄ vet inte om jag gör rÀtt med inlÀgg osv.
NR3 !OCD-djÀvulen inom mig mÄr inte sÄ bra nÀr 1!!! har strapsen Ät fel hÄll![]()
Om du inte fÄr napp hÀr sÄ finns det en hel del med delar pÄ bukten...[/QU
Bukten?
Haha yes! Fick hem den pÄ det viset i fredags. Undrar hur lÀnge nÄn har anvÀnt den pÄ det viset. FÄr prova den och se om det Àr nÄt jag missat, kanske hur comfy sol helst.OCD-djÀvulen inom mig mÄr inte sÄ bra nÀr 1!!! har strapsen Ät fel hÄll![]()
Kanske lite "fel" avdelning, Vintage lr Modd o fix Àr nog lite bÀttre, visserligen Àr det ju den "Officiella SeikotrÄden"Jag har en 6139-6002.
Skulle behöva lite reservdelar till den. NÄgon som har?
Jag Àr ny hÀr, sÄ vet inte om jag gör rÀtt med inlÀgg osv.
HÀrlig bild! Vilken Àr favoriten?HÀr kommer en gruppbild. FrÄn -79 till -85, fattas dock en 7548-700F som jag har lÄnat ut till min kusin. Allt för att sprida seikosjukan!
![]()
/David
NÄgra poster upp visade jag min pappas SNZH53, och förutom fÀrgkombon Àr det ju i princip samma klocka. Min Äsikt Àr att den Àr grym för sitt pris! LikvÀrdig med en SKX kanske med skillnaden att dessa har 7s36-verket och kronan Àr inte skruvad/har inga kronskydd bland annat. Men en rolig och bra klocka helt klart! Jag sÀger kör hÄrtVad har seikogudarna för Äsikter kring SNZH57K1? NÄgot att ha?
![]()
![]()
FÄr för mig att den ska vara en av dom populÀrare femmorna. Ser ju rÀtt trevlig ut. Lite vintagelyxdykare över den.Vad har seikogudarna för Äsikter kring SNZH57K1? NÄgot att ha?
![]()
![]()
3e frÄn höger. Den jag anvÀnder mest. Sen Àr ju sÄklart den orange och gröna lite extra roliga, men inget jag anvÀnder speciellt ofta.HÀrlig bild! Vilken Àr favoriten?
Bra val. Den har ju allt. Klassiskt utseende. Rolig text pÄ tavlan. Kanji.3e frÄn höger. Den jag anvÀnder mest. Sen Àr ju sÄklart den orange och gröna lite extra roliga, men inget jag anvÀnder speciellt ofta.
/David
Ooh, den dÀr Àr nice! TyvÀrr har jag hangup pÄ dag-visning, annars hade jag nog försökt hitta en liknande!Panda idag.
![]()
(6138-8020 -77)