• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dragit in min kÀre far i SeikotrÀsket, hÀr Àr hans första :)
image.jpeg

Jag har en 6139-6002.
Skulle behöva lite reservdelar till den. NÄgon som har?

Jag Àr ny hÀr, sÄ vet inte om jag gör rÀtt med inlÀgg osv.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    97.4 KB · Visningar: 38
Dragit in min kÀre far i SeikotrÀsket, hÀr Àr hans första :)
image.jpeg

Jag gav far min en SKX173 pÄ oysterlÀnk för nÄgra Är sen som han anvÀnder dagligen. Tydligen hade nÄgon för nÄgra veckor/mÄnader sen pÄ Systemet kommenterat klockan och verkat insatt. NÄgon hÀrifrÄn? Han svarade nÄgot i stil med "inte en aning, fÄtt den av min son." :)

Jag gav far min en SKX173 pÄ oysterlÀnk för nÄgra Är sen som han anvÀnder dagligen. Tydligen hade nÄgon för nÄgra veckor/mÄnader sen pÄ Systemet kommenterat klockan och verkat insatt. NÄgon hÀrifrÄn? Han svarade nÄgot i stil med "inte en aning, fÄtt den av min son." :)
Kul! Dykare frÄn Seiko i prissegment 1-2k Àr sÄ genomgrymt pÄ alla sÀtt! :) kul att papi blev nöjd:D

Jag har en 6139-6002.
Skulle behöva lite reservdelar till den. NÄgon som har?

Jag Àr ny hÀr, sÄ vet inte om jag gör rÀtt med inlÀgg osv.
Kanske lite "fel" avdelning, Vintage lr Modd o fix Àr nog lite bÀttre, visserligen Àr det ju den "Officiella SeikotrÄden"
Och skriv gÀrna vad det Àr du vill ha tag pÄ, underlÀttar litegrann, och vÀlkommen.

Vad har seikogudarna för Äsikter kring SNZH57K1? NÄgot att ha?

image.jpeg
image.jpeg
NÄgra poster upp visade jag min pappas SNZH53, och förutom fÀrgkombon Àr det ju i princip samma klocka. Min Äsikt Àr att den Àr grym för sitt pris! LikvÀrdig med en SKX kanske med skillnaden att dessa har 7s36-verket och kronan Àr inte skruvad/har inga kronskydd bland annat. Men en rolig och bra klocka helt klart! Jag sÀger kör hÄrt :)

Tillbaka
Topp