TyvÀrr Àr det ju nÀstan alltid sÄ, alltsÄ att man fÄr för lite info.
FÄr vÀl skaffa nÄgra extra original. SÄ fÄr dom helt enkelt sitta kvar i dom banden som har smÄ hÄl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TyvÀrr Àr det ju nÀstan alltid sÄ, alltsÄ att man fÄr för lite info.
Tackar!Fan... Man skulle ha köpt den blÄa istÀllet för den svarta...Ser bra ut!
Tackar!![]()
Tack sÄ mycket, kul att höra!MÄste bara pÄpeka vilken bra smak du har nÀr det kommer till klockor. 16 bast, och sitter redan pÄ otroligt smakfull samling, hatten av!
Cool gummi, matchar ju kanonbra!Med hjÀlp av en skvÀtt matolja gled fatbars:en igenom fint
![]()
Du trycker i mitten av dem med ett gem eller liknande. Helst pÄ bÀgge sidor samtidigt. Lycka tillDen hÀr rackaren har jag pÄ ingÄng, SKA371P1. NÄgon som vet hur man fÄr bort sprintarna? Dom ser rÀtt massiva ut..
![]()
Cool gummi, matchar ju kanonbra!
(Med andra ord: Vad Àr det för gummi?![]()
Det var detta som jag fick med extra med klockan: https://www.watchgecko.com/zuludiver-pu-rubber-italian-dive-watch-strap.php
Gött tips, tackar. Bra att veta, tror dock lÀnken fÄr sitta pÄ...ett tagDu trycker i mitten av dem med ett gem eller liknande. Helst pÄ bÀgge sidor samtidigt. Lycka till![]()
+1MÄste bara pÄpeka vilken bra smak du har nÀr det kommer till klockor. 16 bast, och sitter redan pÄ otroligt smakfull samling, hatten av!
Den gör sig bra pÄ lÀnken helt klart.Gött tips, tackar. Bra att veta, tror dock lÀnken fÄr sitta pÄ...ett tag![]()
Det var detta som jag fick med extra med klockan: https://www.watchgecko.com/zuludiver-pu-rubber-italian-dive-watch-strap.php
Tror jag sÀkert, tyckte det matchade klockan bra! Jag Àr dock inne i en naturgummi-fas.Bra tyckte jag med, lite hÄrt i början men töjde sig till perfektion ganska snabbt. Kan rekommenderas @yonsson![]()
En recension pÄ Watchuseek prisade lÀnken som bÄde stabil och bekvÀm, sÄ den blir nog pÄDen gör sig bra pÄ lÀnken helt klart.
Tror jag sÀkert, tyckte det matchade klockan bra! Jag Àr dock inne i en naturgummi-fas.![]()
Om du nÄgonsin vill sÀlja den sÄ vill min fru ha den. Hon har en grön men vill ha en blÄ.Idag blev det min Lord Matic frÄn 75. HÀrligt tonad tavla frÄn mörk till ljusblÄ. Glaset Àr fasettslipat och ruskigt rÄpad, har haft ett NOS originalglas snart ett Är men har dragit mig för att fÄ den utbytt.
![]()
![]()
Om du nÄgonsin vill sÀlja den sÄ vill min fru ha den. Hon har en grön men vill ha en blÄ.![]()