Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo, fick ju hem denna best igÄr. Var lite orolig för storleken men den sitter sÄ oerhört skönt. Hög som attan men jag vande mig fort. 199g titan. NÄgra bilder pÄ SBEX003:an
![]()
Gratulerar! Ser mycket bra ut!![]()
Efter ca 2 Är velande och sökande efter min först GS sÄ landade denna för ett par veckor sedan, inköpt via köp och sÀlj. Sbgr061.
Har alltid velat haft denna tavla osv men först ofta tittat pÄ den lite Àldre modellen 033 eller dylikt. Men sÄ dök denna upp och tyckte den var löjligt fin.
Velat haft datumfönster ocksÄ sÄ denna skulle vÀl gÄ.
Var lite skeptisk till storleken innan köp. 39.5mm x 13 mm tjock. Men den sitter verkligen skönt runt handleden sÄ denna fÄr dras med mig mÄnga Är till.
Skönt att vara med GS hursom!![]()
HÀrlig bild @BosseLördag kvÀll, dax att "smarten up"
![]()
(SBGW005)
//Bosse
Grattis - riktig bra val!![]()
Efter ca 2 Är velande och sökande efter min först GS sÄ landade denna för ett par veckor sedan, inköpt via köp och sÀlj. Sbgr061.
Har alltid velat haft denna tavla osv men först ofta tittat pÄ den lite Àldre modellen 033 eller dylikt. Men sÄ dök denna upp och tyckte den var löjligt fin.
Var lite skeptisk till storleken innan köp. 39.5mm x 13 mm tjock. Men den sitter verkligen skönt runt handleden sÄ denna fÄr dras med mig mÄnga Är till.
Lördag kvÀll, dax att "smarten up"
![]()
(SBGW005)
//Bosse
Bra modell!![]()
Hur har tavlan fÄtt den fÀrgen? Ingen efterbehandling?Lördag kvÀll, dax att "smarten up"
![]()
(SBGW005)
//Bosse
Kamerans vitbalans blev delvis luret av blandljuset och Àr nÄgot sned men inte helt fel, tavlan Àr som du vet créme till lÀtt gul i naturligt ljus, och skifter en del, dock Àr dÀr för mycket svart i bilden vilket syns vÀl pÄ sekundvisaren.Hur har tavlan fÄtt den fÀrgen? Ingen efterbehandling?
Oavsett - Snyggt foto!
Ahhh, ska be dem skicka en bild pÄ baksidan!^Kolla vad det stÄr pÄ baksidan sÄ blir det enklare för oss![]()
@AsplundNÄgon som kan hjÀlpa mig med lite mer info om den hÀr klockan? Har försökt googla, hittade snarlika mideller men inte just den hÀr. Var min flickvÀns farfars klocka, blev lite nyfiken nÀr jag sÄg den.
![]()
Kollat strapcode?Ăr det möjligen nĂ„gon som har koll pĂ„ var man kan fĂ„ tag pĂ„ 24mm bandstift med 1,1 mm Ă€ndar passande Seiko's dykare?! GĂ€rna lite tunnare Ă€n original sĂ„ dom funkar med AMgummin etc.
Kollat strapcode?
TyvÀrr Àr det ju nÀstan alltid sÄ, alltsÄ att man fÄr för lite info.Det stÄr inte hur tjock Ànden Àr pÄ deras 24mm bara att det Àr "double shoulder" men de ser tunna ut pÄ bilderna.
@SeikosthlmDen hÀr rackaren har jag pÄ ingÄng, SKA371P1. NÄgon som vet hur man fÄr bort sprintarna? Dom ser rÀtt massiva ut..
![]()