Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns bÀttre lÀnkar att köpa. Annars nato, svart eller grönt kanske? Har börjat tycka att grönt Àr rÀtt skönt. Svart gummi? Jag har ett frÄn Bonetto som Àr schyst.Blev i dagarna Àgare till en helt ny Seiko skx007 och jag kÀnner mig grymt nöjd förutom jubileelÀnken som Àr vÀldigt rasslig!
Nu Àr jag pÄ jakt efter nÄgot trevligt band för att komplettera jubileen. NÄgon som har tips?
Blev i dagarna Àgare till en helt ny Seiko skx007 och jag kÀnner mig grymt nöjd förutom jubileelÀnken som Àr vÀldigt rasslig!
Nu Àr jag pÄ jakt efter nÄgot trevligt band för att komplettera jubileen. NÄgon som har tips?
![]()
Grönt Nato lÄter spÀnnande, Àr egentligen lÄngt utanför min comfort zone men det gÀller ju att vÄga.Finns bÀttre lÀnkar att köpa. Annars nato, svart eller grönt kanske? Har börjat tycka att grönt Àr rÀtt skönt. Svart gummi? Jag har ett frÄn Bonetto som Àr schyst.
AlltsĂ„ nato Ă€r sĂ„ pass billigt att det kan vara kul att köpa ett gĂ€ng i lite olika fĂ€rger. Speciellt nĂ€r din klocka passar till mycket i och med att den Ă€r svart. Jag sjĂ€lv har ett blĂ„tt och ett grĂ„tt till min Skx009 men Ă€r sugen pĂ„ nĂ„got till. Ăr Ă€ven sugen pĂ„ att köpa ett mesh av nĂ„got slag. Har inte hunnit kolla pĂ„ det bara. Ska ta tag i det snart. Ett tips Ă€r annars att kolla den hĂ€r trĂ„den för inspiration.Grönt Nato lĂ„ter spĂ€nnande, Ă€r egentligen lĂ„ngt utanför min comfort zone men det gĂ€ller ju att vĂ„ga.
Vad gÀller gummi sÄ har det legat lite i mina tankar men frÀmst dÄ varit ett tropic!
Tack för svar @mÄnljus
Verkligen kÀnt pÄ allt dÄ, det Àr kanske det jag mÄste göra för att hitta vad som Àr bÀst! Ska sÀga att jag gillar den starkt pÄ jubilee bara besviken pÄ just kvaliteten!Har testat min 007 pÄ i princip alla band:
Nato, zulu, mesh, gummi, oyster, president, jubilee och lÀder. Bara köra pÄ, fin pÄ alla faktiskt. Min favorit? Jubilee, zulu/nato och gummi.
![]()
Har tidigare vart skeptisk till Nato men kĂ€nner mig nu sugen pĂ„ att testa! Just grönt lĂ„ter hĂ€ftigt att pröva, det ger klockan ett annat utseende.AlltsĂ„ nato Ă€r sĂ„ pass billigt att det kan vara kul att köpa ett gĂ€ng i lite olika fĂ€rger. Speciellt nĂ€r din klocka passar till mycket i och med att den Ă€r svart. Jag sjĂ€lv har ett blĂ„tt och ett grĂ„tt till min Skx009 men Ă€r sugen pĂ„ nĂ„got till. Ăr Ă€ven sugen pĂ„ att köpa ett mesh av nĂ„got slag. Har inte hunnit kolla pĂ„ det bara. Ska ta tag i det snart. Ett tips Ă€r annars att kolla den hĂ€r trĂ„den för inspiration.
https://klocksnack.se/threads/bilder-pÄ-din-skx.21300/
Aldrig aldrig aldrig lÀder pÄ en dykare.Svart skinn eller nylon lutar sjÀlv Ät skinn ?
Fortfarande nöjd med min SUN023
![]()
![]()
Du kan ju alltid köpa ett super jubilee frÄn strapcode.Verkligen kÀnt pÄ allt dÄ, det Àr kanske det jag mÄste göra för att hitta vad som Àr bÀst! Ska sÀga att jag gillar den starkt pÄ jubilee bara besviken pÄ just kvaliteten!
Grönt nato Àr aldrig fel.Har tidigare vart skeptisk till Nato men kÀnner mig nu sugen pÄ att testa! Just grönt lÄter hÀftigt att pröva, det ger klockan ett annat utseende.
Tack för lÀnken, ska granskas nu!
Verkligen kÀnt pÄ allt dÄ, det Àr kanske det jag mÄste göra för att hitta vad som Àr bÀst! Ska sÀga att jag gillar den starkt pÄ jubilee bara besviken pÄ just kvaliteten!
Ska ge denna lÀnken en chans vÀxa lite pÄ mig, annars vet jag vart jag söker mig! Tack för tipset!Du kan ju alltid köpa ett super jubilee frÄn strapcode.
Ska hÄlla utkik efter super oyster! Hade varit roligt att pröva. Speciellt om man dÄ kan fÄ den till ett sÄ pass rimligt prisKvalitén tycker jag Àr bra, dvs lÀnken hÄller för det mesta av dagligt Àventyrande (skön att bÀra, följsam) men kÀnslan Àr ju inte sÄ bra om en inte gillar rasselProva ett super oyster, dÀr Àr det inget rassel och bra kÀnsla om du vill ha en till lÀnk
Lite dyra nya men med tÄlamod dyker de upp för 3-400kr pÄ K&S.
Edit: @yonsson super jubilee förslag Àr ju bra om du gillar jubileestilen.
Ni med bÀttre koll pÄ verk och moddning, visst funkar dessa visare till en skx007?
http://chronograph.com/store/mli_viewItem.asp?idproduct=3793
Ăr vĂ€ll 7s26 verk i dessa med, eller spelar det roll om det Ă€r 7s26b eller a i slutet?
![]()
Tur att du har det dÀr snöret nÀr du kör med gamla sprödiga band.6306 pÄ vÀg mot hamnfest
![]()
Tur att du har det dÀr snöret nÀr du kör med gamla sprödiga band.
Enkel men smart lösning mÄste jag sÀga. Blir lite sugen pÄ att köra min BP sÄ under badresan, mest för att det Àr cool. Vad ska man ha för snöre?
Pizza Àr mycket gott sÄ lÄngt Àr vi helt överens, men Tuna pÄ mitt 17.5 handled? mnja, tveksamt....Pizzor som Àr sÄ gott.
Har du testat nÄn tuna nÄn gÄng Bosse?
Om inte tycker jag det kan vara vÀrt att göra.
Upplever att mitt monster, som jag vet att du ocksÄ har, nÀstan Àr flÀskigare pÄ armen.
![]()
BÄda pÄ grÀnsen för vad som funkar pÄ mig men samtidigt Àr bÄda för mycket Seiko för att inte Àga.
Dottern gillar den ocksÄ
![]()
Man kan köra Malaco som fujoor eller paracord som IDF. Har ett extra, issued förstÄs. LÀgger det pÄ lÄdan pÄ onsdagTur att du har det dÀr snöret nÀr du kör med gamla sprödiga band.
Enkel men smart lösning mÄste jag sÀga. Blir lite sugen pÄ att köra min BP sÄ under badresan, mest för att det Àr cool. Vad ska man ha för snöre?
Brutal klocka och otroligt bra bilder.Lite godis innan helgen Àr över![]()
![]()
![]()
Blev i dagarna Àgare till en helt ny Seiko skx007 och jag kÀnner mig grymt nöjd förutom jubileelÀnken som Àr vÀldigt rasslig!
![]()