Blackmore
Silver
HĂ€r har vi vinnaren i Ă„rets Seiko sommarklocka 2016.
![]()
![]()
![]()
PADI![]()
Kyligt med kamouflage-Nato! Gillar det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€r har vi vinnaren i Ă„rets Seiko sommarklocka 2016.
![]()
![]()
![]()
PADI![]()
Seiko godis, Snowflake![]()
![]()
Har inte tagit kortet men har ÀndÄ tÀnkt att övningsköra med farsan sÄ det Àr ingen brÄdska kÀnner jag. TÀnkte ju CB400 frÄn början men kom fram till att jag vill ha en modernare o bÀttre hoj helt enkelt. Köpte dÀrför en strypt CB600 Hornet för nÄgra dagar sedan.Kul @Bjoerlin76 , har du tagit kortet nu? Vad blir det för hoj? CB?
5H26-7A19!Tipsa om pepsi. TÀnkte komplettera min 6105-8119 och SKX007 med en pepsi. Tycker vintage Àr roligare Àn ny, quartz kan vara lÀge nÀr jag har 2 automatare. BlÄ tavla Àr snyggt ihop med pepsi. Ge mig gÀrna bra tips med ref och kanske en snygg bild.
Mycket trevlig modell. Tackar ödmjukast för det tipset!5H26-7A19!
Pepsi, mörkblÄ tavla och kvarts. Lite annorlunda och "bulligare" vridringsinlÀgg Àn mÄnga Seikodykare. Case closed!
![]()
![]()
![]()
Mycket trevlig modell. Tackar ödmjukast för det tipset!
Mycket snygg. Tack för tipset.Tycker dom snyggaste pepsiorna Àr 7548orna
Tack! Inhandlad pÄ eBay.Snyggt med det bulliga vridringsinlÀgget! Var har du köpt det?
Jag hittade en vÀl insliten 5H26-7A19 i Half Moon Bay, California i gÄr kvÀll, vilken inhandlades.5H26-7A19!
Pepsi, mörkblÄ tavla och kvarts. Lite annorlunda och "bulligare" vridringsinlÀgg Àn mÄnga Seikodykare. Case closed!
![]()
![]()
![]()
Jag hittade en vÀl insliten 5H26-7A19 i Half Moon Bay, California i gÄr kvÀll, vilken inhandlades.
Det Àr skönt att gÄ i vÀntans tider.
![]()
7546-6040 Àr mindre Àn skxFinns det nÄgon pepsi-variant som Àr mindre i storleken Àn Skx009? Automatiskt eller quartz spelar ingen roll.
Edit: HÄller pÄ att googla men enklare om man har nÄgot att gÄ pÄ.![]()
Grattis! En stilfull, snygg klocka.Jag har en dykare ( behöver inte nÀmna nÄgot mÀrke hÀr) som jag Àr vÀldigt glad för. Men jag kÀnner att det finns tilfÀllen dÄ den Àr för mycket dykare. Jag behöver en " dressare" att byta om till. Det var dÄ jag upptÀckte Seiko JDM ( bla. tack vare denna trÄd) och ja , jag orkade inte lÀsa hela trÄden!!! Men jag har börjat inse vilket fantastiskt mÀrke det Àr. SÄ dÀrför kom detta paket i dag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Men vilken blev det dÄ?
![]()
![]()
En Seiko Brightz SDGM 001 "Grand cocktail".
Tack sÄ mycket.Grattis! En stilfull, snygg klocka.
Grattis! Den dĂ€r Ă€r en av de bĂ€ttre i min bok. Djupt sammetsblĂ„ som fĂ„.ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN !!!!!!
Ăntligen har det ramlat in en GS i lĂ„dan. En svinfin SBGA127, köpt av @n1tro idag. Klockan Ă€r gjord i titan och Ă€r dĂ€rför inte lika blank som
dom vanliga GS. Spring Drive Àr det ocksÄ, med sitt magiska svep av sekundvisaren.
Hade egentligen bara tÀnkt möta upp för att prova den... men men... sÄ fort den kom upp ur lÄdan visste jag att det var kört.
KÀnner mig sÄ grymt nöjd....
(DĂ„lig spontanbild)
![]()
Grattis, den Ă€r jĂ€kligt finĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN !!!!!!
Ăntligen har det ramlat in en GS i lĂ„dan. En svinfin SBGA127, köpt av @n1tro idag. Klockan Ă€r gjord i titan och Ă€r dĂ€rför inte lika blank som
dom vanliga GS. Spring Drive Àr det ocksÄ, med sitt magiska svep av sekundvisaren.
Hade egentligen bara tÀnkt möta upp för att prova den... men men... sÄ fort den kom upp ur lÄdan visste jag att det var kört.
(DĂ„lig spontanbild)
![]()
Grattis, mycket finĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN ĂNTLIGEN !!!!!!
(DĂ„lig spontanbild)
![]()
Kan det vara nÄt junk i krongÀngorna? Ett bra tips Àr att skruva ut och dra ut kronan i yttersta lÀget, ta vaxad tandtrÄd, gör en loop och dra den över gÀngorna.Fick hem en skx idag och undrar om nÄgon har varit med om att kronan gÀngar vÀldigt ''torrt'' eller vad man ska sÀga?
Skön patina. Bra fÄngat!Jag hittade en vÀl insliten 5H26-7A19 i Half Moon Bay, California i gÄr kvÀll, vilken inhandlades.
Det Àr skönt att gÄ i vÀntans tider.
![]()