Vad stÄr det? 200m? 300m? Fotat med potatis? 200 förmodar jag eftersom det Àr airdiver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad stÄr det? 200m? 300m? Fotat med potatis? 200 förmodar jag eftersom det Àr airdiver?
En annan kommande PADI visserligen men gissar att Turtle PADI-locket kommer se liknande ut.SpÀnnande!!
Den sÄg ju mindre spÀnnande ut
Hehe ja verkligen.Den sÄg ju mindre spÀnnande ut![]()
Tror tom det Àr tre stycken.Intressant, dÄ borde det finnas minst tvÄ stycken pÄ forumet, om inte min Àr din gamla ? Min har iaf nummer 537 (av 700).
Definitivt PS! Men den hade vart asfet!The real PADI... PS lr for realz?
![]()
Min Àr ocksÄ kvarTror tom det Àr tre stycken.
Min har jag kvar iaf
![]()
Tror tom det Àr tre stycken.
Min har jag kvar iaf![]()
Min Àr ocksÄ kvar
Vad Àr det som hÀnder med Seiko och Padi just nu egentligen? Googlade referensnumret till klockan pÄ din bild och dÄ dök den hÀr upp. Hittar dock ingenting annat, varken om klockan pÄ din bild eller klockan nedan, förutom den hÀr Facebook-sidan som jag inte har nÄgon koll pÄ.En annan kommande PADI visserligen men gissar att Turtle PADI-locket kommer se liknande ut.
De slÀpper ett gÀng olika helt enkelt.Vad Àr det som hÀnder med Seiko och Padi just nu egentligen? Googlade referensnumret till klockan pÄ din bild och dÄ dök den hÀr upp. Hittar dock ingenting annat, varken om klockan pÄ din bild eller klockan nedan, förutom den hÀr Facebook-sidan som jag inte har nÄgon koll pÄ.
![]()
Jag mÄste erkÀnna att jag tÀnkt pÄ hur avis du mÄste vara varje gÄng jag lagt upp pepsinKvartskanjiklocka!!!!!!!!!!!!!
Har varit lite smÄtt avundsjuka pÄ er som haft kanjidagvisning som ni stoltserat med hÀr i trÄden. Icke lÀngre! Fick min fjÀrde pepsidykare SKX-style idag.
Nu ska jag bara införskaffa en coin edge-bezel sÄ Àr jag hemma.
![]()
![]()
[7548-700B]
Och för att retas extra mycket har du lagt upp den nÀstan varje dag.Jag mÄste erkÀnna att jag tÀnkt pÄ hur avis du mÄste vara varje gÄng jag lagt upp pepsin![]()
Nja ... Varannan kanskeOch för att retas extra mycket har du lagt upp den nÀstan varje dag.![]()
Mycket trevlig!![]()
1981, kom nu.
(6309-7040)
God afton! Jag Ă€r i behov av ny packning till vridningen pĂ„ min SKX007. Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har koll pĂ„ var jag kan vĂ€nda mig för att fĂ„ bra grejer?
Alternativt sÀlja till mig? Dagaz verkar ha slut eller sÄ Àr jag kass pÄ att leta. Sidan Àr ju lite rörig![]()
Det ser intressant ut, tack för tipset. FrÄgan Àr vad det Àr för skillnad mot original eller ja, de svarta vanliga.http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/show/283503
Inte testat denna, men det stÄr att den passar!