Japp, en sÄn ska jag hitta pÄ nÀsta Japanresa! Grymt fin!
Tack, jag Àlskar den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, en sÄn ska jag hitta pÄ nÀsta Japanresa! Grymt fin!
Fördelen med att köpa en nyservad klocka i fint skick.Tack, jag Àlskar den.
Blev nöjd med den sÄ jag dubbelpostar frÄn dagens klocktrÄd!
![]()
Vilken Àr helikoptervarianten?Dubbelpostar denna dubbel 7t27-7a27 flygvapnet
![]()
BÀgge. Samma modell med 2 olika fÀrger pÄ Natot. Det grÄa Àr issued.Vilken Àr helikoptervarianten?
Har aldrig Àgt en gammal men jag gillar skarpt dom nya. Bra urverk och lugholes liksom.FörstÄr jag, riktigt bra bild! MÄste testa en srp nog innan Ärets slut, 7040 nörd love/hater som en Àr...
Mkt bra! DÄ har vi snart mer Àn en sak gemensamt!Fick hem den hÀr idag. Riktigt het!![]()
Inspirerad av @Seikosthlm kommer hÀr helgens bilder pÄ nyförvÀrvet 7t27-7a20. NOS. Batteriet sitter Ànnu fast utanpÄ kartongen. Har Ànnu inte förmÄtt mig att anvÀnda den![]()
Testa att anvÀnda den under en hel dag sÄ du vet att den Àr fulladdad. Drar egentligen aldrig upp mina automatiska ur utan skakar igÄng dom i 30sek om dom stannat för att sedan sÀtta den pÄ armen. SÄ kan du kolla reserven efter det för att se sÄ det verkar stÀmma.Okey krappar sÄ hÀr Àr det!
Jag har nyligen fÄtt min Seiko SDGM..
Har inte anvÀnt den aktivt sÄ den stannar till..
IgÄr (kl 19:30) skruvade jag upp den, frÄn att den var helt död, 50 varv med kronan
Idag kl 11:25 hade den stannat igen.. ca 16 timmar höll den vid liv.. i boken stÄr det att den har 50 timmars reserv..
Ăr det jag som gör fel eller Ă€r det nĂ„got skumt med klockan?
Det Àr min första automatare, sÄ var snÀll nu..=)
Har aldrig Àgt en gammal men jag gillar skarpt dom nya. Bra urverk och lugholes liksom.
Lugholes Àr nog det bÀsta! Alla dykare borde ha lugholes. Kan ju inte vara sÄn stor extrakostnad?Helt förtrÀngt de har lugholes, grymt bra! Blir nog en wtb snart![]()
Min logik sÀger att det borde vara enklare och dÀrmed billigare att borra helt genom luggarna.Lugholes Àr nog det bÀsta! Alla dykare borde ha lugholes. Kan ju inte vara sÄn stor extrakostnad?
Jag har ju sagt ungefÀr en miljard gÄnger att finish skiljer sig mellan olika batcher.Efter kÀrleksförklaringen frÄn @Jockinho kunde jag inte motstÄ och bestÀllde en ny skx007. Vet inte om jag inbillar mig men jag tycker finishen pÄ den hÀr Àr klart högre Àn mina tidigare skxor. AnstrÀngde dom sig lite extra pÄ den sista batchen kanske?
![]()
Ja fast det Àr inte super obvious. Men du har rÀtt!Jag har ju sagt ungefÀr en miljard gÄnger att finish skiljer sig mellan olika batcher.![]()
Efter kÀrleksförklaringen frÄn @Jockinho kunde jag inte motstÄ och bestÀllde en ny skx007. Vet inte om jag inbillar mig men jag tycker finishen pÄ den hÀr Àr klart högre Àn mina tidigare skxor. AnstrÀngde dom sig lite extra pÄ den sista batchen kanske?
![]()
Kul! Vilken fÀrg? Vi driver alla varandra i ett djupare beroende pÄ nÄgot mÀrkligt symbiotiskt sett.Kul! SjÀlv knep jag just en TurtleSka bli riktigt roligt att prova!
Kul! Vilken fÀrg? Vi driver alla varandra i ett djupare beroende pÄ nÄgot mÀrkligt symbiotiskt sett.