Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte pÄ dessa. Bishopversionen hade jag gÀrna Àgt. Originalet brukar ju kosta runt 7000kr om man lyckas hitta ett exemplar.
Satan vad snygg citizen! Vart har du köpt den
Ni Àr med pÄ att vi snackar kultklockor hÀr hoppas jag.
Tycker de brukar vara snabba, men att posten ibland Àr lÄngsamma. Titanesque = watchhubs.com , men det vet du vÀl.Antar att mÄnga hÀr har handlat frÄn Titanesque pÄ Tradera. Hur lÄng leveranstid har de? La min bestÀllning och betalade 30/10 och har Ànnu inte fÄtt nÄt mail med tracking ID.
Vad Àr era erfarenheter? Jag har fÄtt intrycket av att de ska vara snabba pÄ att leverera.
Tycker de brukar vara snabba, men att posten ibland Àr lÄngsamma. Titanesque = watchhubs.com , men det vet du vÀl.
Edit: Du snackar 4 arbetsdagar frÄn Asien. Riktigt sÄ fort gÄr det inte Àven om jag kan tycka att du borde fÄtt tracking nr.
TÀnkte pÄ dessa. Bishopversionen hade jag gÀrna Àgt. Originalet brukar ju kosta runt 7000kr om man lyckas hitta ett exemplar.
VÀrt sina 5min.Tack för tipset. Hade inte tÀnkt pÄ det.
Nu kommer jag nog inte anvÀnda gummit sÀrskillt mycket nÀr jag fÄr tillgÄng till mina Naton, men ska ha det i Ätanke iaf.
Blir mer och mer sugen pÄ Seiko med Spring-Drive, givetvis skulle GS Spring-Drive SBGE001 vara det bÀsta.
Men vad finns det för billigare SD alternativ dÀr ute och var kan man hitta nÄgon bra begagnatsida om man som jag absolut inte behöver köpa nytt?
Den SBGA073 som ligger/lÄg ute mÄste vÀl vara din gamla? Bra pris pÄ den!Finns vÀl iaf tvÄ pÄ köp o sÀlj fn.
EDIT: sÄg att den ena var avslutad och den andra OHPF...
Yes, min gamla.Den SBGA073 som ligger/lÄg ute mÄste vÀl vara din gamla? Bra pris pÄ den!
Det gÀller att vara snabb nÀr de vÀl dyker upp..Finns vÀl iaf tvÄ pÄ köp o sÀlj fn.
EDIT: sÄg att den ena var avslutad och den andra OHPF...
MisstÀnkte det. Inte direkt den vanligaste modellen. Gissar att du sÄlde den till SL, som sÄlde den till Bomier .Har varit sugen pÄ den sedan du först postade bilder pÄ den, men det har aldrig varit bra timing för inköp. Verkar riktigt nice. Gillar boetten, tavlan, visarna + spring drive. Verkar vara en bra storlek ocksÄ.Yes, min gamla.
För dig yonsson:MisstÀnkte det. Inte direkt den vanligaste modellen. Gissar att du sÄlde den till SL, som sÄlde den till Bomier .Har varit sugen pÄ den sedan du först postade bilder pÄ den, men det har aldrig varit bra timing för inköp. Verkar riktigt nice. Gillar boetten, tavlan, visarna + spring drive. Verkar vara en bra storlek ocksÄ.
Förrutom ks och c24, finns det nÄgon annan sida för andrahands seiko?Det gÀller att vara snabb nÀr de vÀl dyker upp..
Finns ju massvis med forum! - WUS, SCWF, TZUK, TZ mm. +ebay och Japan, tradera mm.Förrutom ks och c24, finns det nÄgon annan sida för andrahands seiko?
Som tipsats om tidigare Àr ju http://www.watchrecon.com en god vÀn nÀr det gÀller klockköp.Förrutom ks och c24, finns det nÄgon annan sida för andrahands seiko?
Tror 80talisten haft en sÄdan. Tycker personligen den Àr asful, men smaken Àr som baken.NÄgon som har erfarenheter av denna?http://www.klockimport.com/visa_pro...r+Kinetic+Perpetual+-+SNP003P1&id=722&lang=sv
Vad spelar det för roll att dom inte Àr Ad?Tror 80talisten haft en sÄdan. Tycker personligen den Àr asful, men smaken Àr som baken.
Edit: Och klockimport ska du inte handla av. De Àr inga officiella försÀljare av SEIKO och har hutlösa priser.