Ja, det Àr verkligen en Seikofavorit. Börjar bli redigt knepiga att fÄ tag i i rimligt skick.Dom dÀr Àr ju bara sÄ grymma! MÄste ha en sÄn nÄn gÄng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det Àr verkligen en Seikofavorit. Börjar bli redigt knepiga att fÄ tag i i rimligt skick.Dom dÀr Àr ju bara sÄ grymma! MÄste ha en sÄn nÄn gÄng!
Mycket stilig bild herrn!
Aldrig relume förutsatt att lumen sitter kvar. Leta andra visare eller ett annat exemplar om visarna inte faller dig i smaken (imho)."FrÄgehörna": Skulle ni lÄta reluma visarna pÄ den hÀr, bruten fÀrg kanske för att inte sticka av frÄn index, eller Àr den bÀst som den Àr? FÄ höra nu vad ni tycker.
![]()
Tycker de Àr ok sÄ lÀnge de inte flagnar av och bitar fastnar under visarna och gör spÄr tavlan.Aldrig relume förutsatt att lumen sitter kvar. Leta andra visare eller ett annat exemplar om visarna inte faller dig i smaken (imho).
"FrÄgehörna": Skulle ni lÄta reluma visarna pÄ den hÀr, bruten fÀrg kanske för att inte sticka av frÄn index, eller Àr den bÀst som den Àr? FÄ höra nu vad ni tycker.
![]()
NÄgon hÀr inne mÄste vÀl Àgt en samurai av nÄgon slag nÄngÄng.
Hur Àr storleken pÄ en sÄn? NÄgon som rent av vet lug till lug dÄ jag Àr nyfiken pÄ just de? Hittar inget pÄ nÀtet.
Har skx007, skx031 och en PADI hemma att jÀmföra med![]()
Snyggt, om det Àr nÄgon hÀr som bestÀllt till SKX sÄ fÄr ni mer Àn gÀrna ta en bild pÄ denna och SKX original lÀnk sÄ man fÄr se skillnaderna!NÄgon som spanat in dom nya strapcode angus jubilee? RÀtt snygga. Finns till bÄde skx sumo och mm300.
![]()
Vad menas med fyllepassning?Fyllepassning pÄ ÀndlÀnken Àven pÄ denna. Var vÀl ny Àndbit pÄ gÄng till oystern, undrar nÀr den kommer.
Att ÀndlÀnken sitter lika illa som pÄ den oystervariant som kom i höstas, typ nÄgon som Àr full som bestÀmt mÄtten.Vad menas med fyllepassning?
SÄpass, trÄkigt.Att ÀndlÀnken sitter lika illa som pÄ den oystervariant som kom i höstas, typ nÄgon som Àr full som bestÀmt mÄtten.
EDIT: gÀller alltsÄ varianten till MM300.
Tack för svaretStörre Àn skx tyckte jag, dock inte jÀttestora (prova iof aldrig pÄ lÀnken) men formen Àr ju helt annorlunda sÄ svÄrt jÀmföra direkt. Lug till lugg minns jag ej men Google vet garanterat![]()
Köp en i titan sÄ Àr du safe, sitter sketbra pÄ handleden.Tack för svaretefter en timma pÄ Google lyckades jag fÄ fram 48mm L2L. Dock mÀtt av nÄgon pÄ ett annat forum i gammal trÄd.
Och de mÄttet glÀdjer mig dÄ jag precis kan komma undan med de pÄ mina bebishandleder
Luggarna kramar vÀl dessutom handleden mer Àn skx och Padi misstÀnker jag?
Titan vore frÀckt! Haft en Certina quartz i titan och den vÀgde inte mkt den! Men jag gillar lite vikt faktiskt, kör min skx007 pÄ super jubilee och PADI'n bÀr jag gÀrna med lÀnken ocksÄ.Köp en i titan sÄ Àr du safe, sitter sketbra pÄ handleden.
I vÀntar tills Basel med att dra igÄng gruppköp. Blue Lagoon Samurajen Àr ju redan lanserad men det kan ju slÀppas fler modeller som Àr Ànnu bÀttre. Svenska listpriset Àr 5000kr tror jag.Titan vore frÀckt! Haft en Certina quartz i titan och den vÀgde inte mkt den! Men jag gillar lite vikt faktiskt, kör min skx007 pÄ super jubilee och PADI'n bÀr jag gÀrna med lÀnken ocksÄ.
Men jag Àr ute efter den nya samurajen som slÀpps i slutet pÄ februari nu. Den vill jag minnas Àr stÄl och mÄtten lÀr vÀl inte skilja pÄ en samuraj oavsett material?
Hur ser de ut med gruppköp av den förresten? (Vet att jag Àr tjatig) 6000 ska vÀl slÀppas och har sett att den gÄr att förboka lite överallt och ser ut att landa pÄ runda slÀngar 4-5000kr
Ok, börjar fÄ lite kalla fötter bara om de försvinner fort dÄ jag gillar den pÄ bild iafI vÀntar tills Basel med att dra igÄng gruppköp. Blue Lagoon Samurajen Àr ju redan lanserad men det kan ju slÀppas fler modeller som Àr Ànnu bÀttre. Svenska listpriset Àr 5000kr tror jag.
Tycker du att den Àr klockren sÄ kör men det Àr ju inte omöjligt att det slÀpps en gizillion olika versioner som med Turtle reissuen, dessutom Àr det ju snart Basel och SEIKO lÀr lansera nya modeller.Ok, börjar fÄ lite kalla fötter bara om de försvinner fort dÄ jag gillar den pÄ bild iafoch priset ligger bra till för min del ocksÄ för att vÄga bruka pÄ jobbet.
Tycker du att den Àr klockren sÄ kör men det Àr ju inte omöjligt att det slÀpps en gizillion olika versioner som med Turtle reissuen, dessutom Àr det ju snart Basel och SEIKO lÀr lansera nya modeller.
Blue Lagoon kommer vÀl inte till butikerna förrÀn i april? Basel Àr ju innan, har svÄrt att tro att alla blir bokade innan Basel.Dagens I-landsproblem alltsÄ haha.
Kanske ska ha lite is i magen ÀndÄ dÄ. Kommer ju gÄ att fÄ tag pÄ sÄ smÄningom eller en Àldre sÄklart.
Har kommit in i lite vÀl snabb klockshopping pÄ senaste![]()
Blue Lagoon kommer vÀl inte till butikerna förrÀn i april? Basel Àr ju innan, har svÄrt att tro att alla blir bokade innan Basel.