• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Fick Àntligen tillbaka fars gammla klocka ifrÄn service. Har legat i en hög med brÄte och för 4 mÄnader sen fick jag den av min far. SÄ jag lÀmnade in den pÄ renovering och genomgÄng.
Nu 2 mÄnader senare sÄ Àr den hemma och ser kanon ut :) Vet att det ekonomiskt var idiotiskt men det sentimentala Àr vÀrt 100ggr mer :)
IMG_0633.JPG

Kommer du inte överens med dykarförlÀngningen? Köpte en PADI i fredags och jag diggar den som tusan men just dykarförlÀngningen kÀnns lite oskön.

Tycker lÀnken kÀnns lite sladdrig och det kan sÀkert vara sÄ att förlÀngningen bidrar till det. I övrigt kÀnns klockan gedigen och detta blir en keeper för mig. Kul att du gillar klockan :)

NÄgon som spanat in dom nya strapcode angus jubilee? RÀtt snygga. Finns till bÄde skx sumo och mm300.
SS201820B058_Seiko-MM300-SBDX017.jpg
Grrr, det börjar dyka upp lite vÀl mÄnga olika snygga lÀnkar/band till MM300 för att min plÄnbok ska tycka att det Àr kul. Denna, Super Oyster (nÀr dom nu slÀpper nya ÀndlÀnkar) och Crafter Blue...

Grrr, det börjar dyka upp lite vÀl mÄnga olika snygga lÀnkar/band till MM300 för att min plÄnbok ska tycka att det Àr kul. Denna, Super Oyster (nÀr dom nu slÀpper nya ÀndlÀnkar) och Crafter Blue...
Svinbra, jag har tjatat pÄ Strapcode i mÄnga Är om detta och Àr nog inte ensam om det sÄ det var pÄ tiden. LÀnken Àr ju det enda som inte Àr kanon pÄ mm300.

Svinbra, jag har tjatat pÄ Strapcode i mÄnga Är om detta och Àr nog inte ensam om det sÄ det var pÄ tiden. LÀnken Àr ju det enda som inte Àr kanon pÄ mm300.
Bra lobbat! Jag hÄller med dig helt och fullt. Jag kommer inte riktigt överrens med lÀnken och pÄ grund av det kör jag den helst pÄ gummi. Men en bra lÀnk skulle göra den komplett.

Chansningen frÄn bukten sitter till slut pÄ armen. NÀr den kom hem sÄ satt inte verket fast ordentligt, glaset var slitet och dÄligt gick den ocksÄ visade det sig.
Tur dÄ att det fanns en trollkarl hÀr som kunde ordna upp det :)
Nu Àr den nyservad med nya packningar, nytt glas och sÄ gÄr den typ +5 spd. Ett nytt Hirsch rally har den fÄtt ocksÄ.
DSC_1439.JPG

6138-0011 fr 1973

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp