Psykel
Pandion
Vridringen sitter endast utanpÄ boetten och pÄverkar inte tÀtheten.FrÄga ang bezel pÄ dykare (eg allmÀnt, men i mitt fall en SKX007): Om man tar loss den för att t ex byta packning eller göra rent, Àr WR fortfarande intakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vridringen sitter endast utanpÄ boetten och pÄverkar inte tÀtheten.FrÄga ang bezel pÄ dykare (eg allmÀnt, men i mitt fall en SKX007): Om man tar loss den för att t ex byta packning eller göra rent, Àr WR fortfarande intakt?
Ahh, tack!! KÀnndes som att de skulle gÄ Ä hitta den billigare...Skywatches har den för typ hÀlften![]()

Kan inte vara kulJo sÄg det. men jag kör Rolex mÄnaden ut![]()

Vridringen sitter endast utanpÄ boetten och pÄverkar inte tÀtheten.
En samling i samlingen.
FrÄn vÀnster: 66-7110 frÄn 1969 (ej fungerande), 66-7071 frÄn 1969 och 66-7970 frÄn 1971!
![]()
Har endast burit den i mitten "pÄ riktigt". Ofta pÄ grÄtt eller klassiskt Bond-mönstrat nato. Har för övrigt span pÄ en Sea Horse-mÀrkt variant frÄn 1967 pÄ tradera.Det Àr ju ÀndÄ lite militÀrstuk i dom dÀr, trevliga! Skulle vara najs pÄ ett hÀrjat enfÀrgat nato!
GrattisJakten Àr över, nu kÀnns det bra
Det sitter ett kupat plexi pÄ den som jag inte Àr speciellt förtjust i sÄ det ska bytas.
![]()
Tack!Grattis
Fint exemplar, den ser inte polerad ut och visarna och urtavlan ser bra ut.
Endmill strapcode ?Ny skrud levererades frÄn fru Tung i Hong Kong idag. Nöjd.
Korrekt. Ett klart lyft mot den platta originallÀnken. Den poppar mer nu. Tooligare.Endmill strapcode ?
Looking good7c43-700A
![]()
Posta gÀrna lite fler bilder pÄ den kombinationen. Jag tycker man ser den sÄ sÀllanKorrekt. Ett klart lyft mot den platta originallÀnken. Den poppar mer nu. Tooligare.
Schysst! Var har du spanat in den nÄgonstans?Denna Àr jag SJUKT sugen pÄ nu!!![]()
Posta gÀrna lite fler bilder pÄ den kombinationen. Jag tycker man ser den sÄ sÀllan![]()
Klockimport.comSchysst! Var har du spanat in den nÄgonstans?
JÀdrigt fin!! Vad Àr det för lÀnk???
Automatare, 2395kr överlever man ju med!Schysst! Var har du spanat in den nÄgonstans?
Tack. Strapcode's Endmill.JÀdrigt fin!! Vad Àr det för lÀnk???