Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som vet vart man kan fÄ tag pÄ en SKX033 (typ en sÀker hemsida)?
KÀnns som att dem Àr slut överallt![]()
NÄgon som vet vart man kan fÄ tag pÄ en SKX033 (typ en sÀker hemsida)?
KÀnns som att dem Àr slut överallt![]()
Du verkar nöjd.Godnatt Seiko amigos![]()
![]()
AlltsÄ Àlskar denna babyshen![]()
Min första Seiko och mekaniska klocka var en SNZG13, som Àr samma klocka fast pÄ lÀnk och med polerade sidor. Riktigt trevlig, och trots en ordentlig vintagesamling och en Sumo sÄ Äker den pÄ ibland.
Kul med att du har den oxÄ!Min första Seiko och mekaniska klocka var en SNZG13, som Àr samma klocka fast pÄ lÀnk och med polerade sidor. Riktigt trevlig, och trots en ordentlig vintagesamling och en Sumo sÄ Äker den pÄ ibland.
Köpte du eller??? Grattis mannen asssnyygt!
Det e min första Seiko automatisk ur och Àr nöjd med!! Kanon'klocka!Ja, jag betalade för den. Tack. Ja, för priset Àr den verkligen urlÀcker. Pun intended.
Kommentar pÄ lÀnken? Funderar sjÀlv pÄ att köpa det till min SKX007.Nu kom mitt angus fram. Skruvarna var skitjobbiga men jag lyckades till slut.
![]()
Klart bĂ€ttre Ă€n super jubilee. ĂndlĂ€nkarna Ă€r grymt snygga. Kommer ta lite snyggare bilder sĂ„ fort jag hinner. Kanske under helgen.Kommentar pĂ„ lĂ€nken? Funderar sjĂ€lv pĂ„ att köpa det till min SKX007.
Muy chulo, pero demasiado grande para mĂ gusto. Lo tienes con el dĂa en español tambiĂ©nasombroso
![]()
![]()
HallĂ„ hallĂ„ ta det lugnt! Kan inte spanska det e bara enda ord jag kanMuy chulo, pero demasiado grande para mĂ gusto. Lo tienes con el dĂa en español tambiĂ©n![]()