Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀklar va fint! Vart ifrÄn köpte du?Seiko 7546-606A
![]()
![]()
Det Àr en gammal pjÀs sÄ den Àr köpt begagnad dÄ, dyker rÀtt ofta upp pÄ eBay sÄ bara att hÄlla koll pÄ "seiko 7546-606a" typ. Dock Àr bezeln inte rÀtt för min modell, den Àr tagen frÄn en 7546-604a men det Àr en perfekt match.JÀklar va fint! Vart ifrÄn köpte du?
Asssnyygt! Och förresten vad Àr det för nato?Det Àr en gammal pjÀs sÄ den Àr köpt begagnad dÄ, dyker rÀtt ofta upp pÄ eBay sÄ bara att hÄlla koll pÄ "seiko 7546-606a" typ. Dock Àr bezeln inte rÀtt för min modell, den Àr tagen frÄn en 7546-604a men det Àr en perfekt match.
SÀg till om du vill bli av med den nÄgon gÄng i framtiden!Det Àr en gammal pjÀs sÄ den Àr köpt begagnad dÄ, dyker rÀtt ofta upp pÄ eBay sÄ bara att hÄlla koll pÄ "seiko 7546-606a" typ. Dock Àr bezeln inte rÀtt för min modell, den Àr tagen frÄn en 7546-604a men det Àr en perfekt match.
Tycker det Àr fin gest av Seiko att kanonisera smeknamnen som deras fanbase har gett deras klockor
Riktigt schysst, kÀnner inte igen den. Ref?
Riktigt schysst, kÀnner inte igen den. Ref?
Tack, ser galet fin ut! Hör av dig om du tröttnarSarb045, magisk urtavla![]()
Riktigt schysst. Tycker det var ett intressant drag av Seiko att dressa ner SARB017 och skapa denna. Har redan en SARB017 som jag Àlskar men denna Àr riktigt lockande Àven fast jag tror att den skulle tyvÀrr fÄ för lite handledstidNu har jag köpt mig en ny svampklocka, valde mellan srpa71 och srpa77. Det fick bli den mossgröna, den blir lika svÄr att hitta som svampen
![]()
Fick hem den frÄn Italien nu i veckan, svÄr att fÄ tag iTack, ser galet fin ut! Hör av dig om du tröttnar![]()
Snyggt, den ser man inte ofta!![]()
Fick hem den frÄn Italien nu i veckan, svÄr att fÄ tag i
Men visst, du har förstatjing om jag tvingas slÀppa den....
"Let the honeymoonphase begin"......
Snyggt, den ser man inte ofta!
Vad gick kalaset pÄ?
JÀklar det va lite mer Àn jag trodde men förmodligen vÀrt det med tanke pÄ urverket som sitter i. FörstÄr faktiskt inte varför SARB033/035 sÀljs sÄ billigt nu har dem iofs gÄtt upp lite i pris, minns att jag fick min 033 för ungefÀr 2400 helt ny för lite över 1 Är sen vilket Àr helt sjukt.Ca 3xSarb033![]()
JÀklar det va lite mer Àn jag trodde men förmodligen vÀrt det med tanke pÄ urverket som sitter i. FörstÄr faktiskt inte varför SARB033/035 sÀljs sÄ billigt nu har dem iofs gÄtt upp lite i pris, minns att jag fick min 033 för ungefÀr 2400 helt ny för lite över 1 Är sen vilket Àr helt sjukt.
Gillar lugsen pÄ 045, ser lite ut som pÄ Samurai
Riktigt schysst. Tycker det var ett intressant drag av Seiko att dressa ner SARB017 och skapa denna. Har redan en SARB017 som jag Àlskar men denna Àr riktigt lockande Àven fast jag tror att den skulle tyvÀrr fÄ för lite handledstid![]()