Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AD = auktoriserad ÄterförsÀljareVad Àr AD slang för? Kollat lite pÄ www.creationwatches.com ... De har ju verkligen konkurrenskraftiga priser, Àr de legit eller? Har nÄn tips pÄ ett annat stÀlle??
Ăsch, tvĂ„a pĂ„ bollen.Vad Ă€r AD slang för? Kollat lite pĂ„ www.creationwatches.com ... De har ju verkligen konkurrenskraftiga priser, Ă€r de legit eller? Har nĂ„n tips pĂ„ ett annat stĂ€lle??
Ăsch, tvĂ„a pĂ„ bollen.
Jag kan bara tillÀgga att för "billiga" klockor; seiko 5, SKX eller turtle sÄ kan det vÀr vara vÀrt risken. En seiko 5 för 3K vs 1,7K frÄn sÀljare inom EU? Du kan ju nÀstan köpa en ny för mellanskillnaden. Men det betyder inte att det Àr bÀst för alla.
FĂ„r bli creationwatches tror jag. Hoppas jag slipper tull och moms!
VÀldigt snygg klocka den dÀr, vÀldigt. Krya pÄ digHemma med en "Snuva frÄn helvetet" sÄ dagens KS
![]()
(SCVN001)
//Bosse
VÀlkommen!Hej pÄ er. Mitt första inlÀgg i detta forum blir en enkel frÄga för er. GÄr alla automatiska 4r eller 6r verk att skruva upp manuellt.
Tack. Vilket trevligt forum
Vet ej. Köpte den pÄ EbayAs ball!! Finns den att köpa i Sverige?
Beroende pÄ vad du Àr ute efter kan du köpa en Sumo eller nÄgon Presage.En snkn37 helnöjd. jag funderar pÄ att köpa Seiko i prisklassen 5-10k kom gÀrna med förslag. hade tÀnkt köpa i Sverige hos ad tÀnkt att ha som vardagsklocka
Grym! Jag har tvĂ„ Silverwave pĂ„ min önskelista:Ăntligen har jag hittat en Silverwave jag kĂ€nner mig nöjd med! Klart positivt att det sitter ett 6306 i den samt att den Ă€r byggd som en stridstank, tillskillnad för vad man Ă€r van vid med dressare.
![]()
Om du Àr sugen pÄ en dykare kanske nyutgÄvan av Samurai kan vara nÄgot?SRPB49/51/53/55En snkn37 helnöjd. jag funderar pÄ att köpa Seiko i prisklassen 5-10k kom gÀrna med förslag. hade tÀnkt köpa i Sverige hos ad tÀnkt att ha som vardagsklocka
Hade heelt glömt bort den dÀr LM-Silverwaven, verkligen Àlskar de applicerade arabiska siffrorna.Grym! Jag har tvÄ Silverwave pÄ min önskelista:
5216-8030
6306-8060
En snkn37 helnöjd. jag funderar pÄ att köpa Seiko i prisklassen 5-10k kom gÀrna med förslag. hade tÀnkt köpa i Sverige hos ad tÀnkt att ha som vardagsklocka
Ser riktigt bra utIgÄr snöstorm, idag glass och Seiko i solen.
![]()
Inte slutsÄlda. Jag hjÀlpte en kompis köpa en frÄn Globen för nÄgon dag sedan och jag vet att Klockmaster Hansson fortfarande har en.Kanske en Seiko Turtle Blue lagoon? Finns tyvÀrr ej ny pga de fÄ sÄlda, men pÄ ebay hittar du i vÀldigt trevligt skick! Cool som fÄ och kanske blir lite samlarobjekt i framtiden?
![]()
Inte slutsÄlda. Jag hjÀlpte en kompis köpa en frÄn Globen för nÄgon dag sedan och jag vet att Klockmaster Hansson fortfarande har en.
Köpte tillbaka den hÀr av Molle som jag sÄlde till efter en blöt kvÀll pÄ vÀstkusten.