• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

Patek
2-Faktor
BF3B9CDA-1179-4E6F-B816-CA7643BFE31C.JPG
 

Bazsy

Cartier
Glömde tillÀgga att det kom Àven en Blumo med leveransen igÄr. PÄ tal om det har jag kikat efter en bÀttre lÀnk direkt och ser att Strapcode har Crafter Blue gummiband till Sumo med böjda passdelar. SÄ det blev en Super Engineer II samt en Crafter blue gummi i navy blue för totalt 1450 Kr :) (Med WUS rabattkoden)
Ganska bra deal kÀnns det som.
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Finns det nÄgon hÀr som sitter pÄ ett slitet strapcode super oyster med raka ÀndlÀnkar som kan tÀnkas sÀlja detta?! Betalar bra, typ 400 spÀnn skickat? Det Àr nog lÄngt över vad man annars fÄr tÀnker jag mig...? Du kan till och med behÄlla spÀnnet! Hade kunnat köpa ett nytt för inte sÄ mycket mer men nu vill jag allra helst ha en vÀl anvÀnd som kan matcha min "rustika" tonfisk.
 

Krabbeluring

Cartier
Hej!
Jag Àr ute efter nÄgot i stil med:
https://klocksnack.se/threads/skx-snowflake.71401/

Nu ser jag ju att flera av delarna Àr after market, men jag vill ha följande:
1) patinerad/blekt bezel - ej pepsi.
2) kronan ska vara klockan 4
3) jubileelÀnk (kan jag ju dock köpa sjÀlv)

Tips pÄ nÄgot? Vill hamna i ungefÀr samma prisklass som pÄ lÀnken - eller lÀgre.
Har du kanske nÄgot till salu som inte fÄr sÄ mycket tid pÄ armen?

Liten extrafrÄga till proffsen:
Vilka modeller har egentligen fyrkantiga indikatorer pÄ tavlan? Verkar som om mÄnga nyare har runda eller avlÄnga.
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej!
Jag Àr ute efter nÄgot i stil med:
https://klocksnack.se/threads/skx-snowflake.71401/

Nu ser jag ju att flera av delarna Àr after market, men jag vill ha följande:
1) patinerad/blekt bezel - ej pepsi.
2) kronan ska vara klockan 4
3) jubileelÀnk (kan jag ju dock köpa sjÀlv)

Tips pÄ nÄgot? Vill hamna i ungefÀr samma prisklass som pÄ lÀnken - eller lÀgre.
Har du kanske nÄgot till salu som inte fÄr sÄ mycket tid pÄ armen?

Liten extrafrÄga till proffsen:
Vilka modeller har egentligen fyrkantiga indikatorer pÄ tavlan? Verkar som om mÄnga nyare har runda eller avlÄnga.
Köp en skx173 och blek inlÀgget, problemet löst. :)
 
Senast Àndrad:
Topp