Min Àr iofs en srp773, klart mkt coolare i mörkblÄttTror jag mÄste skaffa en Svart Padda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min Àr iofs en srp773, klart mkt coolare i mörkblÄttTror jag mÄste skaffa en Svart Padda
![]()
SÄ har man dÄ till slut blivit medlem i Seikofamiljen! Den hÀr kÀnns som en riktig keeper!
Svart padda Àr inte fel.Tror jag mÄste skaffa en Svart Padda
Exakt. Det var den jag ville ha!Nice. Tycker att den Àldre modellen Àr snyggare Àn IIan. Typsnittet pÄ "Automatic" Àr snyggare.
![]()
SÄ har man dÄ till slut blivit medlem i Seikofamiljen! Den hÀr kÀnns som en riktig keeper!
Snyggt vad Àr det för strap?![]()
Seiko SRP773 ble perfekt pÄ sailcloth med foldespenne fra MrSailcloth![]()
Jag var mycket nÀra att klicka hem brorsan SARX031 för ett tag sedan. Grattis till en fin klocka.DÄ har SARX033 kommit. Helt magiskt och lÀnken kÀnns rejÀlt ocksÄ.
![]()
Köp en skx173 och blek inlÀgget, problemet löst.Hej!
Jag Àr ute efter nÄgot i stil med:
https://klocksnack.se/threads/skx-snowflake.71401/
Nu ser jag ju att flera av delarna Àr after market, men jag vill ha följande:
1) patinerad/blekt bezel - ej pepsi.
2) kronan ska vara klockan 4
3) jubileelÀnk (kan jag ju dock köpa sjÀlv)
Tips pÄ nÄgot? Vill hamna i ungefÀr samma prisklass som pÄ lÀnken - eller lÀgre.
Har du kanske nÄgot till salu som inte fÄr sÄ mycket tid pÄ armen?
Liten extrafrÄga till proffsen:
Vilka modeller har egentligen fyrkantiga indikatorer pÄ tavlan? Verkar som om mÄnga nyare har runda eller avlÄnga.
Tack! Ska kolla runt lite pÄ skx173Köp en slx173 och blek inlÀgget, problemet löst.![]()
Var finns SBDN013 att köpa?? Ser ju vÀlbyggda ut!Finns en uppsjö av Seiko's som skulle klara dina krav galant.
Personligen skulle jag satsat pÄ nÄgot lÀtt, exakt och sjÀlvgÄende.
Typ SBDN013
![]()
Hette förr SBDN001 om du vill leta beg
Inte den mest vanliga modellen, har sjÀlv aldrig sett den irl. Kolla om Klockmaster Globen/FÀltöversten vill ta hem nÄgon annars hittas den sÀkerligen pÄ the internetz nÄnstans.Var finns SBDN013 att köpa?? Ser ju vÀlbyggda ut!![]()