• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

leiden

Rolex
För SARB017-Àlskarna:
IMG_5865.PNG
Blir nog trevlig! Kanske blir en födelsedagspresent till mig sjÀlv senare, fick precis hem en SARX-lÀnk till min 017 sÄ fÄr hÄlla till godo med den ett tag nu.
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Denna bild kom jag över, men bildsöker jag den sÄ hittar jag inte nÄgon info
Finns den pÄ riktigt?

a223b9ec6a71bd0d4b546a800976ccab--mens-watches-online-mens-swag.jpg
 

Psykel

Patek
Naj, stÄr just nu och vÀger mellan en alpinist och en sarx033. "Behöver" egentligen bÄde en dressad och en för sommarens vandringar ;). Befarar dock ett olyckligt utfall, sett ur plÄnbokens perspektiv alltsÄ.
Alpinisten Àr vÀl perfekt för bÄde dressade tillfÀllen och vandringar?
 

Beastmode

Omega
Hej!
Jag har precis fÄtt hem en ny skx007. Jag har för mig att man med hjÀlp av serienumret kan ta reda pÄ nÀr klockan tillverkades. StÀmmer detta? Och isÄfall hur ska jag gÄ till vÀga?
 

leiden

Rolex
Hej!
Jag har precis fÄtt hem en ny skx007. Jag har för mig att man med hjÀlp av serienumret kan ta reda pÄ nÀr klockan tillverkades. StÀmmer detta? Och isÄfall hur ska jag gÄ till vÀga?
Grattis!
Första siffran frÄn vÀnster talar om Ärtalet, tex 6 för 2016. Andra siffran/bokstaven frÄn vÀnster talar om mÄnad, tex 8 för augusti eller N för november.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Naj, stÄr just nu och vÀger mellan en alpinist och en sarx033. "Behöver" egentligen bÄde en dressad och en för sommarens vandringar ;). Befarar dock ett olyckligt utfall, sett ur plÄnbokens perspektiv alltsÄ.
Du gillar alltsÄ vandring... LÀs pÄ lite om alpinistlinjens historik och funktionalitet sÄ blir valet enkelt.
 

Mazie

Breitling
Tjenare allihopa hÀr i trÄden, vilken seiko dykare skulle ni rekommendera, Àr sugen pÄ skx007 :)
 
Topp