Onekligen ett Äterkommande tema vad gÀller Seiko...Men, och jag vill verkligen inte framstÄ som gnÀllig, lÀnken hÄller inte riktigt urtavlans mÄtt. TyvÀrr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen ett Äterkommande tema vad gÀller Seiko...Men, och jag vill verkligen inte framstÄ som gnÀllig, lÀnken hÄller inte riktigt urtavlans mÄtt. TyvÀrr.
Ja, och det Àr trist. Vet att det finns gott alternativ om man vill modifiera sjÀlv. Men för mig gÄr inget upp mot ett komplett paket med boett och lÀnk som matchar varandras klass.Felpost
Tokfin! Bilderna gör absolut inte urtavlan rÀttvisaMen fin Àr den! @skarpheden
Nya Samuraien var ovÀntat bra. Trodde inte jag skulle gilla monstervisarna men det funkar.
Nice dinka. Vad tycker du om gummit?, har hört/sett att det ska vara bra mycket bÀttre Àn deras Z22.Nya Samuraien var ovÀntat bra. Trodde inte jag skulle gilla monstervisarna men det funkar.
Superfin. Grattis!Testar kameran pÄ nya luren. Huawei P10 möter srpb09 aka blue lagoon samurai.
Nice dinka. Vad tycker du om gummit?, har hört/sett att det ska vara bra mycket bÀttre Àn deras Z22.
DislikeSamma som pÄ nya turtle. Lite slemmigt till en början och drar Ät sig damm men blir bÀttre med tiden.
Dislike
SpÀnnet Àr löjligt stort.Jag har lÀrt mig gilla materialet. Det krÀver dock tid. Mycket tid. Men sen blir det riktigt bra. DÀremot spÀnnet Àr riktigt obekvÀmt.
SpÀnnet Àr löjligt stort.
Cool! Referens?VÀlkomnar en hÀrligt retrodoftande kvartsare till samlingen.
Aldrig sett den tidigare, cool!Korspost pÄ dagens minihibeat.
7a38-7020Cool! Referens?
Gött! SÀllan man ser bilder av den hÀr kvalitén pÄ KS
Tack! Det Àr kul att fotaGött! SÀllan man ser bilder av den hÀr kvalitén pÄ KS
Det Àr det verkligen!Tack! Det Àr kul att fota
Har dessutom en vÀldigt enkel och billig systemkamera. Handlar bara om att anstrÀnga sig lite sÄ folk fÄr njuta av klock bilderna. Kul att du uppskattar dom. Tar ju mest pÄ g-shocks.Det Àr det verkligen!
Kul! Köpte ett Uncle Seiko vÄffelband för nÄgra mÄnader sedan och den satt riktigt illa pÄ armen. Som ett stryptag. SÄldes samma vecka och köpte ett lÀtt beggat Wjean vÄffla istÀllet. Hoppas den nya Àr mer som wjeans dÄ.SÄg att uncleseiko har slÀppt 22mm Waffle Strap for Diver Watch-- (NEW and IMPROVED V. 2). Första versionen klassades mer som batong Àn klockarmband. NÄgon som testat?