Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt fin! Passar perfekt med tonen pÄ lÀdret ocksÄ.Denna förtjÀnar en post. KÀnns som detta Àr den klocka som jag varit mest nöjd med pÄ lÀnge. Kommer troligen aldrig göra mig av med den.
Grymt! Men trodde att du inte gillade Pogue.
Resetrippel
AnvÀnder den aldrig, den ligger bara i lÄdan.Grymt! Men trodde att du inte gillade Pogue.
Du har med den pÄ resan om du behöver köpslÄ med nÄgon krigsherre?AnvÀnder den aldrig, den ligger bara i lÄdan.
Alltid bra att ha extra valuta med sig.Du har med den pÄ resan om du behöver köpslÄ med nÄgon krigsherre?
Du har ju Sarb035 ocksÄ som Àr snarlik. LÀtt att fÄ tag i ocksÄ.Den dÀr e bra! Storleken Àr riktigt bra
Den ska inte avyttras?
Sarx035VÀldigt fin! Passar perfekt med tonen pÄ lÀdret ocksÄ.
Vilken modell Àr det?
Absolut ett fint alternativ! Ska kika nÀrmre pÄ detta sen kan de bli sÄ att de beror pÄ vad som finns pÄ begmarknaden just dÄ köpsuget faller pÄ. RÀtt sugen pÄ den svarta brightz som ligger pÄ köp och sÀlj ocksÄ dockDu har ju Sarb035 ocksÄ som Àr snarlik. LÀtt att fÄ tag i ocksÄ.
Ja, brightzen Àr riktigt fin och helt okej prissatt. SlÄ till!Absolut ett fint alternativ! Ska kika nÀrmre pÄ detta sen kan de bli sÄ att de beror pÄ vad som finns pÄ begmarknaden just dÄ köpsuget faller pÄ. RÀtt sugen pÄ den svarta brightz som ligger pÄ köp och sÀlj ocksÄ dock
Sarx033 Àr riktigt fin ocksÄ men lite större. SvÄrt de hÀr haha
Senaste tillskottet i mim samling, Seiko 6139-6010 frÄn 1970! Kanske kan fÄ mig att bli lite aktiv igen lol!
Om du visar din sÄ visar jag min!
Detsamma!