• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Syven

Panerai
2-Faktor
Denna förtjÀnar en post. KÀnns som detta Àr den klocka som jag varit mest nöjd med pÄ lÀnge. Kommer troligen aldrig göra mig av med den.
15011423307311204590158.jpg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Du har ju Sarb035 ocksÄ som Àr snarlik. LÀtt att fÄ tag i ocksÄ.
IMG_20170725_125702_285.jpg
Absolut ett fint alternativ! Ska kika nÀrmre pÄ detta sen kan de bli sÄ att de beror pÄ vad som finns pÄ begmarknaden just dÄ köpsuget faller pÄ. RÀtt sugen pÄ den svarta brightz som ligger pÄ köp och sÀlj ocksÄ dock :hungry:

Sarx033 Àr riktigt fin ocksÄ men lite större. SvÄrt de hÀr haha
 

leiden

Rolex
Absolut ett fint alternativ! Ska kika nÀrmre pÄ detta sen kan de bli sÄ att de beror pÄ vad som finns pÄ begmarknaden just dÄ köpsuget faller pÄ. RÀtt sugen pÄ den svarta brightz som ligger pÄ köp och sÀlj ocksÄ dock :hungry:

Sarx033 Àr riktigt fin ocksÄ men lite större. SvÄrt de hÀr haha
Ja, brightzen Àr riktigt fin och helt okej prissatt. SlÄ till! ;)
 

Bottega

Cartier
Vad hÀnder med SLA017, hur mÄnga Àr det som har köpt och flippat/försöker flippa? Tycker jag har sett typ 3-5 stycken till salu. Hur mÄnga sÄldes?
 
NÄgon som vet vart jag kan fÄ tag pÄ ett nytt glas till 6139-6010? gÀrna i sverige med snabb leverans! :)

Edit: nytt glas pÄ g frÄn bukten!
 
Senast Àndrad:
Topp