Zandibar
Basic
Lumen kÀnns lite för blÄ för att va en skx.. hmmEn natta bild pÄ min ...... Ja , kan en inbiten seiko-fantast se vilken modell det Àr ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lumen kÀnns lite för blÄ för att va en skx.. hmmEn natta bild pÄ min ...... Ja , kan en inbiten seiko-fantast se vilken modell det Àr ??
Jadu.Lumen kÀnns lite för blÄ för att va en skx.. hmm
LÀgger mina kort pÄ en skx007Jadu.
Ser ingen gissning i ditt svar . Fiskar du efter en ledtrÄd kanske ???
TrÄkigt att första som gissar , skulle gissa rÀtt . . Visserligen den seiko som troligen har flest lumen bilder hÀr pÄ KSLÀgger mina kort pÄ en skx007
Det var en fin komboDagens: En av mina absoluta favoriter!
Lumen kÀnns lite för blÄ för att va en skx.. hmm
Den ligger pÄ ett gammalt hÄlslag, faktiskt. Finns mycket roligt i gömmorna pÄ kontoret!Det var en fin kombo
TrÄkigt att första som gissar , skulle gissa rÀtt . . Visserligen den seiko som troligen har flest lumen bilder hÀr pÄ KS
Men inte för att förminska din kunskap , grattis
Hur upplever du storleken pÄ 007? Vill minnas att du övervÀgde 013 innan du slog till just pga. storleken och jag gÄr i liknande tankar..
Jag Ă€r supernöjd med 007an . Ăr glad att jag valde just 007 och inte 013. Det som gjorde att jag valde 007 till sist va att höjden eller kanske lĂ€ngden blir det ( avstĂ„ndet mellan lug till lug Ă€r detsamma pĂ„ bĂ„de 007 och 013) . Klockan upplevs alltsĂ„ inte som att den " flyter" ut över armen .
Blev det för krÄngligt förklarat eller kan du förstÄ hur jag menar ???
BÀrs mindre, har sjÀlv ca 17 cm.Lite sugen pÄ en SRP773 eller SRP775. Men lite osÀker pÄ storleken. KÀnns som dom bÀrs mindre Àn sina 45mm. NÄn kommentar? Bild kanske?
Mina handleder Àr 17,5 cm, typ.
Ja, den kÀndes mindre nÀr jag sÄg den i ett skyltfönster. FÄr helt enkelt dra och kolla in den.BÀrs mindre, har sjÀlv ca 17 cm.
Lug2Lug Àr 48mm om jag inte minns fel, pÄ SKX007 Àr Lug2Lug 46mm. Har sjÀlv en SRPA21 som har samma storlek och den funkar.
Absolut . Nu kör jag natoband dÄ jag inte gillar lÀnk. TÀnk ocksÄ pÄ att jag har en smal handled pÄ runt 16 cm i omkrets. Men kockan sittet perfekt pÄ mig tycker jag , precis lagomTack för svaret, förstÄr precis vad du menar. Du har ingen bild att bjuda pÄ?
Lite sugen pÄ en SRP773 eller SRP775. Men lite osÀker pÄ storleken. KÀnns som dom bÀrs mindre Àn sina 45mm. NÄn kommentar? Bild kanske?
17.5 hÀrLite sugen pÄ en SRP773 eller SRP775. Men lite osÀker pÄ storleken. KÀnns som dom bÀrs mindre Àn sina 45mm. NÄn kommentar? Bild kanske?
Tjusigt!
Ser ju riktigt ok ut.17.5 hÀr
Snyggt gummi! Vilket Àr det?
Om man inte sett föregÄende diskussion och bilderna till texten lÄter det som ni diskuterar nÄgot helt annat Àn handledsomkrets17.5 hÀr
I ett parallellt universum sÄ kanske sajten hade hetat k**snack istÀlletOm man inte sett föregÄende diskussion och bilderna till texten lÄter det som ni diskuterar nÄgot helt annat Àn handledsomkrets
Om man inte sett föregÄende diskussion och bilderna till texten lÄter det som ni diskuterar nÄgot helt annat Àn handledsomkrets
WjeanSnyggt gummi! Vilket Àr det?