• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Screenshot_20171220-203654__01.jpg

PADI Àr töntigt nu :)

Kul! Hade varit Ànnu kuligare med TiN!

Men gud vad jag kan störa mig pÄ recensioner (?) likt denna dÀr man bara gÄr igenom lÀttillgÀngliga specs, och konstaterar att kronan Àr smidig och att boettlocket i ofÀrgat stÄl Àr anmÀrkningsvÀrt? Men vad vet jag, det finns vÀl en mÄlgrupp för denna typer ocksÄ. Bra för att fÄ sig ett hum om hur den ser ut.

Köpte en Citizen Promaster Marine frÄn dem den hÀr veckan, fick den nÀsta dag.
Okej tack för svar!

Jag bestĂ€llde padin, kunde inte motstĂ„ en helt ny för det priset. Är ju ett Dansk företag, BestĂ€llde 14:00 , dom har skickat den 17:00 med Postnord. sĂ„ kommer vĂ€l i mellandagarna (förhoppningsvis).

Första gÄngen jag handlar frÄn dem dock och min absolut första Seiko. Oris och Seawolfen ska fÄ lite konkurrens :)

Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel

Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
SKX007 - ett mÄste för alla!

Ne skippa skx'en kör valfri turtle :)

Skippa SKX och Turtle och kör pÄ Sumo!

NÀe skippa SKX, Turtle och Sumo och kör pÄ Samurai!

Jag föll för den svarta Samuraien direkt :)
IMG_5516.JPG
IMG_5469.JPG
IMG_5463.JPG

Fasen vilket bra team vi Àr pÄ att tipsa, blir ju inte alls svÄrt för stackars @Danielhultberg :hilarious:
Daniel hur stora handleder har du och föredrar du smÄ eller stora ur? Jag har Àgt skx och har för nÀrvarande bÄde turtle och samurai hemma.

Storleksordning Àr skx<turtle<samurai

Fasen vilket bra team vi Àr pÄ att tipsa, blir ju inte alls svÄrt för stackars @Danielhultberg :hilarious:
Daniel hur stora handleder har du och föredrar du smÄ eller stora ur? Jag har Àgt skx och har för nÀrvarande bÄde turtle och samurai hemma.

Storleksordning Àr skx<turtle<samurai
Haha. Ja, blev inte mycket klokare. Men tacksam för alla svar och bilder. Jag har vÀl handleder pÄ 17-18 cm, sÄ gillar ju lite större klockor. Har ju tÀnkt anvÀnda den till vardags sÄ lite stryk Àr ju bra om den tÄl

Haha. Ja, blev inte mycket klokare. Men tacksam för alla svar och bilder. Jag har vÀl handleder pÄ 17-18 cm, sÄ gillar ju lite större klockor. Har ju tÀnkt anvÀnda den till vardags sÄ lite stryk Àr ju bra om den tÄl
DÄ fixar du vilken som helst. Jag har 16cm och samurajen funkar men Àr pÄ grÀnsen till stor dÄ vridningen Àr 44mm. Kommer nog flippa den pga att det tyvÀrr.

Tillbaka
Topp