Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fin, tavlan Àr grym ocksÄ!PADI Àr töntigt nu
Ja, tavlan verkar vara en blank med "sunburst-effekt". Coolt! NÄt till ett framtida mod-projekt kanske?Sjukt fin, tavlan Àr grym ocksÄ!
Kul! Hade varit Ànnu kuligare med TiN!PADI Àr töntigt nu
Om nÄgon missat sÄ har watchia en bra deal (tycker jag) pÄ Padin!
http://www.watchia.com/se/seiko-prospex-padi-automatic-special-edition-srpa21k1.html
Köpte en Citizen Promaster Marine frÄn dem den hÀr veckan, fick den nÀsta dag.Sett att dom har mycket bra priser, hur fungerar det att handla frÄn dom?
Köpte en Citizen Promaster Marine frÄn dem den hÀr veckan, fick den nÀsta dag.
Köpte en Citizen Promaster Marine frÄn dem den hÀr veckan, fick den nÀsta dag.
Okej tack för svar!
SQ100 var ju sjukt fin! Ref pÄ den?Nyinkommen Seiko SKX171 som jag tror kommer att trivas hos mig dÄ han har en del slÀktingar hÀr att umgÄs med.
Badkompisar.
Den heter 8123-7190SQ100 var ju sjukt fin! Ref pÄ den?
SKX007 - ett mÄste för alla!Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
Ne skippa skx'en kör valfri turtleHej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
Skippa SKX och Turtle och kör pÄ Sumo!Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
NÀe skippa SKX, Turtle och Sumo och kör pÄ Samurai!Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
Eller sÄ gÄr du direkt pÄ en MM300!NÀe skippa SKX, Turtle och Sumo och kör pÄ Samurai!
Hej allihopa. Har precis blivit klockfrÀlst dÄ jag köpte min första "riktiga" klocka, en Sjöö Sandström Royal Steele worldtimer. Nu vill jag gÀrna komplettera med en klocka till och dÄ gÀrna en Seiko i dykarstuk för ett par tusenlappar. Vad rekommenderas? Alla tips mottages tacksamt. Mvh Daniel
Grymt gummi. Vart hittar jag ett likadant?Eller sÄ gÄr du direkt pÄ en MM300!
Haha. Ja, blev inte mycket klokare. Men tacksam för alla svar och bilder. Jag har vÀl handleder pÄ 17-18 cm, sÄ gillar ju lite större klockor. Har ju tÀnkt anvÀnda den till vardags sÄ lite stryk Àr ju bra om den tÄlFasen vilket bra team vi Àr pÄ att tipsa, blir ju inte alls svÄrt för stackars @Danielhultberg
Daniel hur stora handleder har du och föredrar du smÄ eller stora ur? Jag har Àgt skx och har för nÀrvarande bÄde turtle och samurai hemma.
Storleksordning Àr skx<turtle<samurai
Den gillade jag skarpt. Vad kostar en sÄn ny ca?Eller sÄ gÄr du direkt pÄ en MM300!
DÄ fixar du vilken som helst. Jag har 16cm och samurajen funkar men Àr pÄ grÀnsen till stor dÄ vridningen Àr 44mm. Kommer nog flippa den pga att det tyvÀrr.Haha. Ja, blev inte mycket klokare. Men tacksam för alla svar och bilder. Jag har vÀl handleder pÄ 17-18 cm, sÄ gillar ju lite större klockor. Har ju tÀnkt anvÀnda den till vardags sÄ lite stryk Àr ju bra om den tÄl