Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns en lÀnk som heter eller kallas railroad. Men om det Àr en sÄn . Satt pÄ 6139 och Àr rÀtt sÀllsynt.Precis plockat bort nÄgra lÀnkbitar pÄ nyförvÀrvet, som jag rÄkade vinna pÄ tratten.
Mysig lĂ€nk men vet inte riktigt om den Ă€r original? Ăvre Ă€ndlĂ€nken Ă€r definitivt inte det.
JasÄ, det Àr fler som har den? Aldrig sett tidigare. Udda. Fulsnygg?Fet! Scubamastern Àr cool, helt unik kÀnsla pÄ handleden.
Finns en lÀnk som heter eller kallas railroad. Men om det Àr en sÄn . Satt pÄ 6139 och Àr rÀtt sÀllsynt.
SÄlde min för lÀnge sedan sÄ det Àr en gammal bild, helt klart udda men rÀtt cool!JasÄ, det Àr fler som har den? Aldrig sett tidigare. Udda. Fulsnygg?
Och pinkoder till bankkort och mobilt bankid fick vi ocksÄ?
Scubamaster har landat.
Hehe, ja nĂ„gon skönhetstĂ€vling lĂ€r den inte vinna. Köpte den för dess historiska vĂ€rde.Ful, fulare scubamaster (och en del drös andra klockor som jag tĂ€nker samma om). I detta fall Ă€r dock inte âfulâ lika med dĂ„ligt alls, cool, udda och jĂ€kligt bra pĂ„ sĂ„ mĂ„nga sĂ€tt! SvĂ„rt att inte uppskatta det
Grattis!
God kvÀll, jag har en stilla förfrÄgan, min vÀn undrade tidigare idag om jag hade nÄgot tips i prisintervallet 2-4k, dÄ han Àr 190 nÄgot och har stora jÀvla labbar hade jag ingen direkt aning förutom nÄgon större Seiko modell, kan ni hjÀlpa honom mÄn tro?
Don't tease us! Fp se vad som Àr iIdag damp det mer ett paket frÄn andra sidan jorden. Fredagsmyset Àr rÀddat!
Idag damp det mer ett paket frÄn andra sidan jorden. Fredagsmyset Àr rÀddat!
Det kan vi kanske ordna. Har ett par stycken i olika skick.En sÄn lÀnk skulle min behöva.
LĂ„ter bra, du kan ju PM:a vad du har (bilder)Det kan vi kanske ordna. Har ett par stycken i olika skick.
Den boetten set vÀldigt trevlig ut! Fin tavla ocksÄ för övrigtDet blev en sarx045, fantastisk tavla mÄste jag sÀga. Kanske lite omega aqua terra vibbar.
Mkt tjusigt!Det blev en sarx045, fantastisk tavla mÄste jag sÀga. Kanske lite omega aqua terra vibbar.
En 7a28 kanske?Nu har jag sÄlt av bÄde min Sarg007 och min Samurai blÄ lagun.
Mao finns det plats i lÄdan och pengar att spendera
TÀnker mig nÄgot som passar dessa kriterier.
Quartz
Kronograf
Vridning
LĂ€nk
Samt max 40mm.
Nytt som gammalt. Shoot!
Edit. Ska helst funka pÄ nato ocksÄ men inte krav sÄ integrerad lÀnk funkar. KÀnns som det lutar Ät lite Àldre Seikodykare?
Det blev en sarx045, fantastisk tavla mÄste jag sÀga. Kanske lite omega aqua terra vibbar.
Heter ju postnord sÄ det blir inte förrÀn efter helgen det levererasSnyggt! Postnord valde att inte leverera mitt senaste köp idag heller sÄ nu vÀntar en lÄng helg. NÄja, kunde varit vÀrre, det Àr ju helg ÀndÄ.
Snyggt! Postnord valde att inte leverera mitt senaste köp idag heller sÄ nu vÀntar en lÄng helg. NÄja, kunde varit vÀrre, det Àr ju helg ÀndÄ.
7548 Àr vÀl ÀndÄ 42mm och bÀr ungefÀr som en Skx007?En 7a28 kanske?
(lÄnad bild)
Hade du inte haft vridring som krav sÄ hade jag sagt 7a38-7020 istÀllet, föredrar den bÀttre sjÀlv.
Om du kan tumma pÄ kravet pÄ kronograf sÄ kÀnns 7548 som ett givet val.
Helt rÀtt om 7548 Men fortfarande grym7548 Àr vÀl ÀndÄ 42mm och bÀr ungefÀr som en Skx007?
Kul att du nÀmner just den. Har denna hemma men efter en blöt kvÀll rÄkade den fÄ bÄda och nu tappar den tid (den var icke helt tÀt). Klickade hem den frÄn bukten för lÀngesen innan jag ens visste vad jag köpte men skulle vilja komma Ät nÄgot mer original isÄfall, inte moddad.
Men den andra utan vridning Àr ocksÄ lÀcker, snygg lösning för dag/datum Om jag inte minns fel sÄ Àr det @Greven som sitter pÄ en riktigt vass svart quartz'are som skulle passa in under dessa kriterier.
StÀmmer att jag har en svart rackare. En 7a38-6a10 nÀrmare bestÀmt. Finns Àven en stenhÄrd svart lÀnk till den men just nu kör jag ett band som jag tycker passar bra.7548 Àr vÀl ÀndÄ 42mm och bÀr ungefÀr som en Skx007?
Kul att du nÀmner just den. Har denna hemma men efter en blöt kvÀll rÄkade den fÄ bÄda och nu tappar den tid (den var icke helt tÀt). Klickade hem den frÄn bukten för lÀngesen innan jag ens visste vad jag köpte men skulle vilja komma Ät nÄgot mer original isÄfall, inte moddad.
Men den andra utan vridning Àr ocksÄ lÀcker, snygg lösning för dag/datum Om jag inte minns fel sÄ Àr det @Greven som sitter pÄ en riktigt vass svart quartz'are som skulle passa in under dessa kriterier.