Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite svÄrsÄlt hemmavid kanske men....Undrar hur lÀnge denna skylten och klockan kommer att ligga ute? Finns pÄ blocket för 1500kr
Grannarna skulle bli överlyckliga.Lite svÄrsÄlt hemmavid kanske men....
Det mÄste ju finnas nÄgon gavel i byn som behöver piffas uppLite svÄrsÄlt hemmavid kanske men....
Den levereras bara med gummi. LÀnk gÄr att fÄ tag pÄ via AD (men gÄr att hitta billigare utomlands).GÄr det köpa srpb53 med lÀnk eller levereras den bara pÄ gummi?
Min fru försökte köpa en av skyltarna Ät mig, fick inte svar pÄ mail. SÄ de kommer nog ligga ute ett tag.Undrar hur lÀnge denna skylten och klockan kommer att ligga ute? Finns pÄ blocket för 1500kr
OmtÀnksamt! Det Àr kÀrlek det!Min fru försökte köpa en av skyltarna Ät mig, fick inte svar pÄ mail. SÄ de kommer nog ligga ute ett tag.
Den Àr sÄ bra! MÄste ha fler! (...och mÄste göra rent kanten runt glaset ser jag.)
Tavelstrukturen Àr helt fantastisk! Sen ser den riktigt vass ut runt boetten. Ett helt klart fint exemplar.Den Àr sÄ bra! MÄste ha fler! (...och mÄste göra rent kanten runt glaset ser jag.)
Den Àr sÄ bra! MÄste ha fler! (...och mÄste göra rent kanten runt glaset ser jag.
Wow, superfin! Vad har den för modell nr om man ska leta efter en? En sÄdan skulle jag gÀrna ha, svÄrt att inte börja leta efter en nu. Kanske svÄrt att hitta ett lika trevligt ex som din.
Wow, superfin! Vad har den för modell nr om man ska leta efter en? En sÄdan skulle jag gÀrna ha, svÄrt att inte börja leta efter en nu. Kanske svÄrt att hitta ett lika trevligt ex som din.
LÀckert! Har sjÀlv en SKZ211J pÄ vÀg in, pÄ tiden dessa smÄtt oÀlskade klockor fÄr lite kÀrlek.Tja, senaste klockorna i samlingen
6138-3002? UngefÀr 70-tal. En bild pÄ baksidan skulle ge mer exakt information.NÄgon som vet vad detta Àr för modell, Är osv?
Vad tycker du om klockan spontant? Har funderat pÄ att skaffa en nÀmligen. Hur kÀnns kvaliteten pÄ den jÀmfört med andra seikodykare som Turtlen osv?Dagens köp.
Har bara haft den pÄ armen en timme, kan inte sluta titta pÄ den. Gillar den verkligen. Armbandet Àr sÄÄÄ skönt. Det Àr min första seiko dykare sÄ jag kan tyvÀrr inte jÀmföra med andra seikodykare.Vad tycker du om klockan spontant? Har funderat pÄ att skaffa en nÀmligen. Hur kÀnns kvaliteten pÄ den jÀmfört med andra seikodykare som Turtlen osv?
Den Àr Ànnu snyggare i verkligheten.Vad tycker du om klockan spontant? Har funderat pÄ att skaffa en nÀmligen. Hur kÀnns kvaliteten pÄ den jÀmfört med andra seikodykare som Turtlen osv?
Ser ut som min 6138-3002 frÄn 1974NÄgon som vet vad detta Àr för modell, Är osv?
6138-3002? UngefÀr 70-tal. En bild pÄ baksidan skulle ge mer exakt information.
Ser ut som min 6138-3002 frÄn 1974
BÀttre bilder pÄ fram och baksida gör det lÀttare art bedöma skicket och priset pÄ din klocka.Topp! Vad Àr vÀrdet pÄ en sÄdan? Tycker att 600kr i det skicket utan lÀnk lÄter dyrt.
Enda rimliga nÀstaköp Àr i sÄ fall en Superior.Den Àr sÄ bra! MÄste ha fler! (...och mÄste göra rent kanten runt glaset ser jag.)
snzf15k1 va?Dagens köp.