Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr ensnzf15k1 va?
Funderar pÄ att skaffa en sÄdan eller en skx009. BeslutsÄgest deluxe
Det fattas ju en pepsi!
TvÄ hÄl i SeikodykarlÄdan att fylla.. Funderar pÄ vintagepaddor eller nÄn MM. GS Àr tyvÀrr över min budget. Förslag?
NÀ, det Àr sÄ vulgÀrt.. men kanske en SRPC44 guldpadda?Det fattas ju en pepsi!
NÄgot dressigare tycker jag NÄn Presage andel? lite slagsida Ät dykarhÄllet
TvÄ hÄl i SeikodykarlÄdan att fylla.. Funderar pÄ vintagepaddor eller nÄn MM. GS Àr tyvÀrr över min budget. Förslag?
KÀttare!NÄgot dressigare tycker jag NÄn Presage andel? lite slagsida Ät dykarhÄllet
De har han kanske i SeikodressarelÄdan? Detta var ju bara SeikodykarlÄdan.NÄgot dressigare tycker jag NÄn Presage andel? lite slagsida Ät dykarhÄllet
Ja men va fan det ser jag ju nu att den ser annorlunda ut. NÄgot som Àr snyggt med ett pepsibezel Àr att ha ett blÄtt & rött natoband.Det Àr en
SRPB53K1
Det hÀr Àr ett större problem Àn du tror.. ska det vara en dykarlÄda eller en SeikolÄda eller bÄde och?! Olidligt! Kan inte bestÀmma mig.. :-DDe har han kanske i SeikodressarelÄdan? Detta var ju bara SeikodykarlÄdan.
Tja!
Har fÄtt upp ögonen för en snkk47, nÄgon som vet var man kan fÄ tag pÄ en sÄdan till en schysst peng?
GodkvÀll!
Enda rimliga nÀstaköp Àr i sÄ fall en Superior.
TyvÀrr har jag inga fler bilder. Hittade den pÄ en nÀtauktion.BÀttre bilder pÄ fram och baksida gör det lÀttare art bedöma skicket och priset pÄ din klocka.
Jag betalade 4000:- för min med lÀnk (inte original). DÄ Àr den riktigt fin och gÄr mycket bra.
PÄminner lite om AP royal oak. Fast snyggareJo tack! Den hÀr har stÄtt pÄ vill ha listan lÀnge.
Finns i lager http://www.shoppinginjapan.net/prospex-sbdn028Seiko Prospex SBDN028 ; lÄnad bild.
Mumma. TyvÀrr LE om 3000 st.
SvÄr att fÄ tag pÄ i Japan tro?
Tja!
Har fÄtt upp ögonen för en snkk47, nÄgon som vet var man kan fÄ tag pÄ en sÄdan till en schysst peng?
GodkvÀll!
TyvÀrr svÄrt numera dÄ den inte tillverkas lÀngre. GÄr att hitta för oschyssta pengar dock.
Du vet till vem du krÀnger US Z199 lÀnken inte fÄtt tummen ur att maila Ànnu sÄ.Pga ökat trÄn för GS sÄ funderas det pÄ att avyttra en del pjÀser. LÀgligt nog kom ett fototÀlt format mini idag!
Tror jag behÄller Z199, men inget Àr spikat ;-). Har ingen aning vad det blir Àn och blir nÄtt över sÄ letar jag nog reda pÄ en 6309-sköldpadda att anvÀnda Z199an till.Du vet till vem du krÀnger US Z199 lÀnken inte fÄtt tummen ur att maila Ànnu sÄ.
Grymt med ett sÄdant minitÀlt! Kanske man sjÀlv skulle ebaya hem tillsammans med ett smÄtt stativ till mobilen för redigt bra bilder (för att vara mobilbilder dÄ)
Ingen Samurai?
Grymt fin, ser inget damm pÄ den bildenKastar in en bild pÄ min "fin-klocka", sarx035. Det Àr tusan sÄ svÄrt att fÄ dom dammfria pÄ bild.
Tack, men det finns om man tittar riktigt noga Jag har dock anstrÀngt mig lite och tagit bort de största digitalt.Grymt fin, ser inget damm pÄ den bilden
Nja det Àr nÄtt med kronan jag inte riktigt kommer överens med. Men jag gillar den annorlunda boettformen. Tror mig ha sett den i ett utförande med vit tavla som var riktigt fin.Ingen Samurai?
SÀlj 4 paddor och en Sumo, köp mm600 och en riktigt fin 6306.
Tror jag har för smala handleder för att göra burken rÀttvisa. Det skulle vara en minituna dÄ kanske.. men med bara tvÄ slots kvar fÄr man prioritera.Tuna! Garanterat tonfiskbrist i den lÄdan.