Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀlja?Kastar in en bild pÄ min "fin-klocka", sarx035. Det Àr tusan sÄ svÄrt att fÄ dom dammfria pÄ bild.
Hahah Jag hittade en schysst pÄ ebay nu som verkar vara original sÄ nu ska fan min 017 fÄ anvÀndas ordentligt igen!
Haha nope, jag Àr rÀtt nöjd.SÀlja?
Sushi och sashimi för att fira nyköpet!
Fin! Vad Àr det för ref? Snarlik SARX043.
Sarx013Fin! Vad Àr det för ref? Snarlik SARX043.
Kika Àven pÄ sarx045 med djupblÄ tavla och andra visare. Den har Àven Cartier inspirerad krona.Sarx013
VÀldigt nöjd med min.
Finns Àven med mörk (grÄ?) Tavla som sarx015 och 017.
Ja den Àr riktigt fin men kronan Àr faktist nÄgot jag inte kommer överens med.Kika Àven pÄ sarx045 med djupblÄ tavla och andra visare. Den har Àven Cartier inspirerad krona.
Skulle kunna tÀnka mig en sÄn
Tja!
Har fÄtt upp ögonen för en snkk47, nÄgon som vet var man kan fÄ tag pÄ en sÄdan till en schysst peng?
GodkvÀll!
Seiko Brightz SAGJ001. Ălskar hur tavlar skiftar mellan svartaste svart och blĂ„ beroende pĂ„ ljuset.
Fina! Vad Àr det för ref. nr. pÄ dessa? Tillverkas de fortfarande?BÀsta Seikon jag Àgt! Brorsan hÀlsar
Ăsch, nu sĂ„g jag att det redan var med... Sorry.Fina! Vad Ă€r det för ref. nr. pĂ„ dessa? Tillverkas de fortfarande?
Fina! Vad Àr det för ref. nr. pÄ dessa? Tillverkas de fortfarande?
Grym Àr ringen keramisk?Dagens paket innehöll en moddad SKX031!
Det Àr den!Grym Àr ringen keramisk?
Mer grönt Ät folket!