Nice!!! Var köper man dessa ?Det Àr den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice!!! Var köper man dessa ?Det Àr den!
Satt faktiskt pÄ klockan nÀr jag köpte den! Men jag kan Äterkomma till dig om det Àr av intresse.Nice!!! Var köper man dessa ?
âKeramiskâDet Ă€r den!
âKeramiskâ
à fan, de lugna pux tack ÀndÄ köper inte beg undantag 30+ med plexiSatt faktiskt pÄ klockan nÀr jag köpte den! Men jag kan Äterkomma till dig om det Àr av intresse.
Inte sĂ„na grejjer?âKeramiskâ
Inte helt osannolikt att det Àr denna:Nice!!! Var köper man dessa ?
SÄ hÀftig, vad heter modellen? Vill ha...den ser klumpig ut, men Àr mycket bekvÀm att bÀra
SRPC25K1 sÄg trevlig ut. Ngn som sett den irl?
Fick min i tisdagsNÄgon som fÄtt hem sin UFO SRPC13K1 Àn och har lust att lÀgga upp? Tror jag kan ha lyckats bestÀlla en frÄn Spanien, men fÄr se om de hade den i lager eller inte..
Ja, jag har dÄ köpt ett flertal Seikos frÄn Creation Watches de senaste Ären (bland annat min 009:a) och har varit nöjd varje gÄng. Leveransen Àr snabb (med DHL) och priset Àr lÀgsta tÀnkbara. Du behöver dock vara medveten om att det tillkommer kostnader för moms och tull nÀr du bestÀller frÄn Singapore. Testade nu senast att bestÀlla min klocka (srp775:an) med det lÄngsammare fraktalternativet som inte Àr spÄrbart och det tog tre veckor men Ä andra sidan slank klockan igenom utan nÄgra extra avgifter.TÀnkte köpa en beater och valet har fallit pÄ en SKX007K2 nÄn som har nÄtt tips pÄ bra sida att köpa en sÄn?
RÀknas den till Alpinistserien, mÄnne?Jag fick hem en riktigt fin SARG007 idag. Den hÀr har vandrat land och rike runt den senaste tiden men nu kÀnns det som om den kommit hem
Jag hittade en sammanstÀllning https://thespringbar.com/blogs/guides/the-ultimate-seiko-alpinist-collectors-guide angÄende "The SEIKO Alpinist" frÄn 1961 och framÄt. DÀr finns SARG007 inte med. Flera handlare kallade den Alpinist nÀr den fanns att köpa.RÀknas den till Alpinistserien, mÄnne?
seiko skz heter modellen. men vet inte om en som jag har gÄr att köpa. för den Àr ett hemma fix med lite bladat av vit modell och svart.SÄ hÀftig, vad heter modellen? Vill ha...
Ja, jag har dÄ köpt ett flertal Seikos frÄn Creation Watches de senaste Ären (bland annat min 009:a) och har varit nöjd varje gÄng. Leveransen Àr snabb (med DHL) och priset Àr lÀgsta tÀnkbara. Du behöver dock vara medveten om att det tillkommer kostnader för moms och tull nÀr du bestÀller frÄn Singapore. Testade nu senast att bestÀlla min klocka (srp775:an) med det lÄngsammare fraktalternativet som inte Àr spÄrbart och det tog tre veckor men Ä andra sidan slank klockan igenom utan nÄgra extra avgifter.
Varans vÀrde + kostnad för frakt X 1.25 + administrationsavgift.Tack för svar! Hur mycke kan man rÀkna med att tull och sÄ kostar?
Precis. För en klocka som kostar 2000 kr blir det litet drygt 600 kr i runda slÀngar enligt min erfarenhet. BestÀllde nyligen en klocka dÀrifrÄn för 860 kr och landade pÄ en extra rÀkning pÄ 270 kr.Varans vÀrde + kostnad för frakt X 1.25 + administrationsavgift.
DÄ Àr de ju knappt billigare dÀr ifrÄn Àn i Sverige, finns för typ 2200kr pÄ tvÄ st svenska sidor.Precis. För en klocka som kostar 2000 kr blir det litet drygt 600 kr i runda slÀngar enligt min erfarenhet. BestÀllde nyligen en klocka dÀrifrÄn för 860 kr och landade pÄ en extra rÀkning pÄ 270 kr.
Vilka svenska sidor? Vet att t.ex cdon förmedlar bara ditt köp via urmakare i italien mfl.DÄ Àr de ju knappt billigare dÀr ifrÄn Àn i Sverige, finns för typ 2200kr pÄ tvÄ st svenska sidor.
Urkompaniet.se och byperry.seVilka svenska sidor? Vet att t.ex cdon förmedlar bara ditt köp via urmakare i italien mfl.
Vilken modell pratar ni om? 007 finns alltid till specialpris hos Globen.Urkompaniet.se och byperry.se
Japp skx007Vilken modell pratar ni om? 007 finns alltid till specialpris hos Globen.