Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBDB001, SBDB011, SBCW003
De tvÄ första Àr Spring drive och den sista Kinetic.
Hur fick du 6R15 att funka med day/date? Har inte den bara datumvisning eller Àr det ett 6R20 av nÄgot slag?Min favoritklocka just nu! LÀnken frÄn Miltat kÀnns hög kvalité och höjer SKXen till en annan nivÄ. Safirglaset skimmrar fint i ljuset. Moddad med 6R15 med 50 timmar reserv och hacking/winding.
Trevlig liten kvartett frÄn hemmakontoret
Utbrister ; "Men alla ser ju likadana ut!".
SkÀmtar bara. Fin samling.
Tackar Gillar den dressiga delen av Seikosamlingen bÀst.En fröjd för ögat.
Tackar Gillar den dressiga delen av Seikosamlingen bÀst.
Blev valet för dagen. Seiko Dolce -85 ref:AKB984Den tredje frÄn höger.. mumma. Lite art-deco över det hela?
Hur fick du 6R15 att funka med day/date? Har inte den bara datumvisning eller Àr det ett 6R20 av nÄgot slag?
Ganska vanligt, testa fler timmar sp kommer du mĂ€rka att det inte Ă€r samma pĂ„ varje timma.Fick hem min klocka igĂ„r, riktigt nöjd med klockan. Men har sett att visarna inte Ă€r helt 100% i synk. Ăr detta vanligt eller nĂ„tt jag ska reklamera
KÀnns som det Àr en utgÄngen modell dÄ den Àr slut mest överallt. Störst chans Àr nog ebay ÀndÄ.Hej!
NÄgon som har koll pÄ vart man fÄr tag i SNKL23 lÀttast? Har inte hittat nÄgon svensk sida som sÀljer den nÀr jag letat runt.
Jag antar att den finns pÄ ebay osv men att slippa extra frakt frÄn utlandet vore att föredra.
KÀnns som det Àr en utgÄngen modell dÄ den Àr slut mest överallt. Störst chans Àr nog ebay ÀndÄ.
Nja jag har nog ingen bra ersĂ€ttare tyvĂ€rr. FörstĂ„r att det Ă€r en instegsklocka du Ă€r ute efter men jag skulle kika Ă„t Sarb om jag var du mer pengar ja, men de dyker upp hĂ€r pĂ„ forumet ibland till salu för ca 3kOkej. Jag fĂ„r kolla mer dĂ€r dĂ„. Finns det nĂ„gon âersĂ€ttareâ som Ă€r ungefĂ€r likadan som du vet om annars? Tycker den Ă€r vĂ€ldigt fin och vad jag förstĂ„r en av dom mest prisvĂ€rda âbilligaâ klockorna.
Tack för hjÀlpen. Jag ska googla vidare och kolla in SarbNja jag har nog ingen bra ersÀttare tyvÀrr. FörstÄr att det Àr en instegsklocka du Àr ute efter men jag skulle kika Ät Sarb om jag var du mer pengar ja, men de dyker upp hÀr pÄ forumet ibland till salu för ca 3k
Annars Àr det bara att fortsÀtta googla Seiko 5 modellerna
Hej!Tja!
Har nÄgon tips pÄ var man kan hitta en snk809 till bra pris (600-700), helst ny men begagnad nyskick funkar?
Ha en bra dag?
Blir ju tvungen att lÀgga upp en bild pÄ min ocksÄ! (Inte direkt nytagen, men det fattar ni nog...)
6309-729A
Tack! Var slut pÄ de flesta gray dealers men hittade pÄ skywatches, har du handlat dÀr förut?Hej!
Finns nya att hitta hos grÄhandlare för ungefÀr det du vill betala. Exempelvis skywatches. Annars finns det att hitta pÄ exempelvis Amazon. Leta och du skall finna
VarsÄgod?
Tack! Var slut pÄ de flesta gray dealers men hittade pÄ skywatches, har du handlat dÀr förut?
Tack pÄ förhand!
Jag köpte min pÄ Tradera, de brukar finnas dÀr för typ 500 + frakt lycka till!Tja!
Har nÄgon tips pÄ var man kan hitta en snk809 till bra pris (600-700), helst ny men begagnad nyskick funkar?
Ha en bra dag?