• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

LĂ„tsaskrigare

IMG_3536.JPG

Hej!
NÄgon som har koll pÄ vart man fÄr tag i SNKL23 lÀttast? Har inte hittat nÄgon svensk sida som sÀljer den nÀr jag letat runt.
Jag antar att den finns pÄ ebay osv men att slippa extra frakt frÄn utlandet vore att föredra.

Fick hem min klocka igĂ„r, riktigt nöjd med klockan. Men har sett att visarna inte Ă€r helt 100% i synk. Är detta vanligt eller nĂ„tt jag ska reklamera
52368427-6A98-44D6-9FD4-6C55D6CBC881.png

Senast Àndrad:
Hej!
NÄgon som har koll pÄ vart man fÄr tag i SNKL23 lÀttast? Har inte hittat nÄgon svensk sida som sÀljer den nÀr jag letat runt.
Jag antar att den finns pÄ ebay osv men att slippa extra frakt frÄn utlandet vore att föredra.
KÀnns som det Àr en utgÄngen modell dÄ den Àr slut mest överallt. Störst chans Àr nog ebay ÀndÄ.

KÀnns som det Àr en utgÄngen modell dÄ den Àr slut mest överallt. Störst chans Àr nog ebay ÀndÄ.

Okej. Jag fĂ„r kolla mer dĂ€r dĂ„. Finns det nĂ„gon ”ersĂ€ttare” som Ă€r ungefĂ€r likadan som du vet om annars? Tycker den Ă€r vĂ€ldigt fin och vad jag förstĂ„r en av dom mest prisvĂ€rda ”billiga” klockorna.

Okej. Jag fĂ„r kolla mer dĂ€r dĂ„. Finns det nĂ„gon ”ersĂ€ttare” som Ă€r ungefĂ€r likadan som du vet om annars? Tycker den Ă€r vĂ€ldigt fin och vad jag förstĂ„r en av dom mest prisvĂ€rda ”billiga” klockorna.
Nja jag har nog ingen bra ersÀttare tyvÀrr. FörstÄr att det Àr en instegsklocka du Àr ute efter men jag skulle kika Ät Sarb om jag var du :) mer pengar ja, men de dyker upp hÀr pÄ forumet ibland till salu för ca 3k

Annars Àr det bara att fortsÀtta googla Seiko 5 modellerna

Nja jag har nog ingen bra ersÀttare tyvÀrr. FörstÄr att det Àr en instegsklocka du Àr ute efter men jag skulle kika Ät Sarb om jag var du :) mer pengar ja, men de dyker upp hÀr pÄ forumet ibland till salu för ca 3k

Annars Àr det bara att fortsÀtta googla Seiko 5 modellerna
Tack för hjÀlpen. Jag ska googla vidare och kolla in Sarb :)

Tja!
Har nÄgon tips pÄ var man kan hitta en snk809 till bra pris (600-700), helst ny men begagnad nyskick funkar?
Ha en bra dag?

Tja!
Har nÄgon tips pÄ var man kan hitta en snk809 till bra pris (600-700), helst ny men begagnad nyskick funkar?
Ha en bra dag?
Hej!

Finns nya att hitta hos grÄhandlare för ungefÀr det du vill betala. Exempelvis skywatches. Annars finns det att hitta pÄ exempelvis Amazon. Leta och du skall finna :)

VarsÄgod? :)

Hej!

Finns nya att hitta hos grÄhandlare för ungefÀr det du vill betala. Exempelvis skywatches. Annars finns det att hitta pÄ exempelvis Amazon. Leta och du skall finna :)

VarsÄgod? :)
Tack! Var slut pÄ de flesta gray dealers men hittade pÄ skywatches, har du handlat dÀr förut?
Tack pÄ förhand!

Tack! Var slut pÄ de flesta gray dealers men hittade pÄ skywatches, har du handlat dÀr förut?
Tack pÄ förhand!

En eller tvÄ gÄnger, inga problem. RÀkna med tull/moms pÄ priset. Problem blir det vÀl först man mÄste ta kontakt med dem om garanti/whatever, sÄ som det blir med grÄhandlare. Finns sÀkert andra bÀttre alternativ annars om man letar.

AppropÄ icke synkade visare. Hur vanligt Àr det egentligen med snea/lösa chapter-ringar pÄ SKX? Jag har en 007 dÀr ringen ligger nÄgon enstaka grad fel samt en 031 (som levt ett lite hÄrdare liv) dÀr ringen kan flytta sig upp till 2mm vid provokation (bankning).

Tillbaka
Topp