Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visa upp baksidan sÄ kan du sÀkert fÄ lite info.FÄr inte sÄ mycket tid pÄ handleden, borde kanske ske en förÀndring. Kan inte sÄ mycket om pjÀsen, nÄgon hÀr inne Àr sÀkert mer upplyst Àn vad jag Àr!
Jag kan tÀnka mig att detta Àr klockans ref: 7s26-0120.Visa upp baksidan sÄ kan du sÀkert fÄ lite info.
SKX253 hette den visst. Tillverkades i slutet av 90-talet. Kom med flera olika tavelfÀrger, typ gul, röd och blÄ. En del hade S-Wave pÄ tavlan, vad det nu innebar.Jag kan tÀnka mig att detta Àr klockans ref: 7s26-0120.
Intressant, tack ska du ha för informationen. S-Wave har jag dock icke hört talas om.SKX253 hette den visst. Tillverkades i slutet av 90-talet. Kom med flera olika tavelfÀrger, typ gul, röd och blÄ. En del hade S-Wave pÄ tavlan, vad det nu innebar.
Jag bara googlade.Intressant, tack ska du ha för informationen. S-Wave har jag dock icke hört talas om.
Precis, sÄnt har jag inte tid till.Jag bara googlade.
SBDC053, lumelicious!
Thanks mate!
Sjuk uppsÀttning!
SBGJ00E, SBGE015, SBGH257 & SBDB001
Vilken Àr keepern? Eller Àr det mer Àn en?
NjÀ, SBGJ00E kommer stanna för alltid, det Àr min enda keeper.Vilken Àr keepern? Eller Àr det mer Àn en?
salivating non stop
Man kan ju nÀstan tro att du gillar Seiko Alla har sin charm men tycker SBGJ00E Àr snyggast i den uppsÀttningen
Man kan ju nÀstan tro att du gillar Seiko Alla har sin charm men tycker SBGJ00E Àr snyggast i den uppsÀttningen
Den Àr sjukt lÀcker den med! glaset och vridningen gör att den upplevs lite retro pÄ nÄgot vis. Iaf pÄ bild
Det Àr den jag anvÀnder minst av dem. SBGE015 fÄr mest handledstid för stunden, jÀkla mysig klocka.
Du + keeper Àr sÄ fel det kan bli, största motsÀgelsen i vÀrldshistorien.NjÀ, SBGJ00E kommer stanna för alltid, det Àr min enda keeper.
SÄ fattig Àr jag inte. Bjuder samma men plus nÄgra bÀrs!Du + keeper Àr sÄ fel det kan bli, största motsÀgelsen i vÀrldshistorien.
Sluta inbilla dig saker och lÀgg ner flaskan.
Ring mig nÀr du har insett fakta & nÀr sanningen slÄr dig som en stekpanna. Köper den för en symbolisk summa + en kebab
Edit: jag sÀljer den vidare till min granne/hamstern Molle nÀr jag tröttnar (cirka 2 veckor)
Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.SÄ fattig Àr jag inte. Bjuder samma men plus nÄgra bÀrs!
à terstÀller ordningen med en arkivbild pÄ en av mina keepers.Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.
Vi tar det via PM istÀllet för att gÄ allt för OT hÀr i Seiko trÄden.
Alla som har nÄgra öl över i kylen och misstror herr Yonsson + keeper rÀcker upp en hand!
Edit: Listan fullt (fler Àn 1000 i konversationen redan...)
Buda pÄ min blÄa istÀllet din trÄkmÄns!Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.
Vi tar det via PM istÀllet för att gÄ allt för OT hÀr i Seiko trÄden.
Alla som har nÄgra öl över i kylen och misstror herr Yonsson + keeper rÀcker upp en hand!
Edit: Listan fullt (fler Àn 1000 i konversationen redan...)
TyvÀrr för stor för mig, provat redanBuda pÄ min blÄa istÀllet din trÄkmÄns!
Du skulle köpt den till honom, han hade blivit kung pÄ skolgÄrden!TyvÀrr för stor för mig, provat redan
(Lillgrabbens arm/handled, 10Ă„r)