Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt fin! Lyser i solskenet!Lagligt att vara sÄhÀr vacker?
Hej,
Jag köpte pÄ en Seiko 7T32-6A59 pÄ Tradera som Àr i behov av nytt urverk.
Jag kollar runt pÄ olika stÀllen men det verkar svÄrt att hitta.
Fick en trĂ€ff enligt lĂ€nken nedan pĂ„ en hemsida som heter âStartime Timeâ. Vet nĂ„gon hĂ€r av tidigare erfarenhet om det Ă€r en pĂ„litlig leverantör?
http://www.startimesupply.com/merch...2&offset=&filter_cat=&PowerSearch_Begin_Only=
Jag tar gÀrna emot tips om var jag skulle kunna vÀnda mig till annars?
Inte för att vara den, men Àr det verkligen vÀrt det rent ekonomiskt?
Kolla med verkmÀstarna eller Chronograph.comTack för kommentaren, den ger mig en tankestÀllare. Det kanske Àr roligare att lÀgga pengarna pÄ ett kommande klockinköp.
Det hade varit mycket roligt att Ă„teruppliva Pandan men inte till varje pris.
Den kanske fÄr ligga i klocklÄdan tills det dyker upp ett urverk i slumpen inom de svenska grÀnserna
Kolla med verkmÀstarna eller Chronograph.com
Att verkmÀstarna inte har det pÄ hemsidan betyder inte att de inte kan fixa ett.Tack för tipset!
VerkmÀstarna hade tyvÀrr inte det urverket men Chronograph.com vÀntar jag svar ifrÄn
Att verkmÀstarna inte har det pÄ hemsidan betyder inte att de inte kan fixa ett.
Jaha, segt. Det Àr ju ett nÄgorlunda modernt verk sÄ en SEIKO AD borde kunna bestÀlla ett ersÀttningsverk kan jag tycka.Jag mejlade dem men de svarade att de tyvÀrr inte hade det. KÀnns jÀttesvÄrt att hitta
Jaha, segt. Det Àr ju ett nÄgorlunda modernt verk sÄ en SEIKO AD borde kunna bestÀlla ett ersÀttningsverk kan jag tycka.
Vad Àr det för bredd pÄ spÀnnet?Hittade det hÀr Seiko Calf Z18 i en lÄda om nÄn Àr intresserad??