007 och 009, vilken föredrar ni?
-007
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
007 och 009, vilken föredrar ni?
Superfin klocka! fÄr man frÄga vad du gav för den?Efter mycket letande sÄ har jag Àntligen hittat en SKX023J som vad jag kan se verkar vara i bra skick, dock tror jag bezel Àr bytt, dÄ den ser sÄ ny ut.
Enligt serienummer Àr den tillverkad 2003. NÀr började resp slutade produktionen av 023:an, nÄgon som vet? Jag har googlat en massa innan jag tryckte pÄ köpknappen, men har inte hittat nÄgon info om det...
Baserat pÄ min uppfattning sÄ verkar den inte vara sÄ vanlig, det har inte sÄlts mÄnga hÀr pÄ KS. Men det kanske beror pÄ att dom som har en Àr sÄ nöjda
JÀmfört med SKX007 (har Àgt) och SKX173 (Àger) sÄ gillar jag verkligen storleken pÄ 023:an, samt att lumenplupparna pÄ tavlan har "stÄlkanter" (ingen aning om korrekt terminologi). Dock hade jag gÀrna sett att day/date var svarta med vit text, nÄja man kan inte fÄ allt
HÀr pÄ Phoenix NATO pÄ min 15,5 cm handled
Den som Àr till salu alltsÄ!
-Det kanske bli en keeper istÀllet?
Givetvis fÄr man det 2.5kSuperfin klocka! fÄr man frÄga vad du gav för den?
MVH
Ja du behöver ingen nattlampa nÀr du ska pÄ muggen direkt!Lumen levererar pÄ denna modellen
grymt cool!
Tack!grymt cool!
Den dĂ€r köar jag GĂRNA pĂ„, nĂ€r det blir daxNyförvĂ€rvet: Seiko Alarm Quartz 7223-6010
frÄn augusti 1980.
VÀldigt nöjd och den Àr i riktigt gott skick.
Antecknat!Den dĂ€r köar jag GĂRNA pĂ„, nĂ€r det blir dax
Oj va snygg!NyförvÀrvet: Seiko Alarm Quartz 7223-6010
frÄn augusti 1980.
VÀldigt nöjd och den Àr i riktigt gott skick.
Det Àr inte rimligt att den inte laddar/hÄller laddning efter bara tvÄ Är. Kontakta inköpsstÀllet.Hej,
Har en Seiko Kinetic SKA371 som jag upplever inte laddar upp sig lÀngre. Har inte varit ett bekymmer tidigare. Bör man övervÀga att byta batteriet? Har haft den i tvÄ Är och anvÀnt klockan frekvent sÄ kan samtidigt tycka att den borde hÄlla lÀngre? Men jag upplever att den laddar vÀldigt dÄligt som sagt.