Finns tvÄ. Min Àr dock inte till saluJa, den har utgÄtt och det dinns nog bara en pÄ forumet sÄ enklaste sÀttet att hitta en Àr nog att ge ett bra bud till honom.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns tvÄ. Min Àr dock inte till saluJa, den har utgÄtt och det dinns nog bara en pÄ forumet sÄ enklaste sÀttet att hitta en Àr nog att ge ett bra bud till honom.
![]()
Oj oj oj, den blÄ fÀrgen var ju helt förtrollande.... MÄste ha enSvÄrt val idag...
![]()
Inte koll pÄ just denna men tveksam om ca 1000kr pÄslag rÀcker, en skx kostar ju mer Àn det dubbla ungefÀr hos svensk AD kontra AsienVad tar Klockmaster för SBDC033? Fnular pÄ hur pass billigare det Àr och om det högre priset hos svensk AD Àr vÀrt garanti och sÄ vidare, typ mindre krÄngel vid garantiÀrenden. NÄn som har koll? Billigaste frÄn Asien jag har hittat landar pÄ 3400kr innan moms och tull, ca. 4500 efter skulle jag tro.
6500kr tror jag det stÄr pÄ prislappen, vad de sÀljs för vet jag inte..Vad tar Klockmaster för SBDC033? Fnular pÄ hur pass billigare det Àr och om det högre priset hos svensk AD Àr vÀrt garanti och sÄ vidare, typ mindre krÄngel vid garantiÀrenden. NÄn som har koll? Billigaste frÄn Asien jag har hittat landar pÄ 3400kr innan moms och tull, ca. 4500 efter skulle jag tro.
Det var ju rÀtt saftigt. Kanske inte vÀrt dom extra kronorna, speciellt inte om man mirakulöst skulle slippa momsen dessutom.6500kr tror jag det stÄr pÄ prislappen, vad de sÀljs för vet jag inte..
http://www.seiyajapan.com/products/s-sarb065Sugen pÄ att köpa en SARB065 Cocktail time som sommardressare, hade tÀnkt bestÀlla frÄn CW men med tanke pÄ senaste trÄdarna om denna sida sÄ skulle jag gÀrna handla nÄgon annanstans. Vart brukar ni köpa era SEIKOS?
Den finns pÄ tradera för 3800kr via Watch hubs anvÀndare. AnvÀndaren heter Titanesque. Ska vara inkl. moms. Har sjÀlv inte handlat av den anvÀndaren men vet andra som gjort det.Vad tar Klockmaster för SBDC033? Fnular pÄ hur pass billigare det Àr och om det högre priset hos svensk AD Àr vÀrt garanti och sÄ vidare, typ mindre krÄngel vid garantiÀrenden. NÄn som har koll? Billigaste frÄn Asien jag har hittat landar pÄ 3400kr innan moms och tull, ca. 4500 efter skulle jag tro.
Ăven denna finns frĂ„n samma anvĂ€ndare.Sugen pĂ„ att köpa en SARB065 Cocktail time som sommardressare, hade tĂ€nkt bestĂ€lla frĂ„n CW men med tanke pĂ„ senaste trĂ„darna om denna sida sĂ„ skulle jag gĂ€rna handla nĂ„gon annanstans. Vart brukar ni köpa era SEIKOS?
Har handlat en klocka frÄn han. Via tradera var det dÄ. Gick smÀrtfritt. Men det Àr lÀtt att sÀga att allt gÄr bra innan det hÀnder nÄgotDen finns pÄ tradera för 3800kr via Watch hubs anvÀndare. AnvÀndaren heter Titanesque. Ska vara inkl. moms. Har sjÀlv inte handlat av den anvÀndaren men vet andra som gjort det.
Ăven denna finns frĂ„n samma anvĂ€ndare.
Som sagt, bra priser, men jag vÄgar inte uttala mig om hur det Àr att handla frÄn anvÀndaren.
Den finns pÄ tradera för 3800kr via Watch hubs anvÀndare. AnvÀndaren heter Titanesque. Ska vara inkl. moms. Har sjÀlv inte handlat av den anvÀndaren men vet andra som gjort det.
Ăven denna finns frĂ„n samma anvĂ€ndare.
Som sagt, bra priser, men jag vÄgar inte uttala mig om hur det Àr att handla frÄn anvÀndaren.
Alltid tryggare att handla via klockmaster sÄ har ni dom extra pengarna sÄ kan det nog vara vÀrt det. Det kan ju bli trÄkiga problem om det blir reklamationsÀrenden.
Titanesque Àr vÀl Watchhubs?Har handlat en klocka frÄn han. Via tradera var det dÄ. Gick smÀrtfritt. Men det Àr lÀtt att sÀga att allt gÄr bra innan det hÀnder nÄgot
Har lÀst en del skrÀckhistorier hÀr om han![]()
Ja, vilket Àven personen som du citerade Àven sa.Titanesque Àr vÀl Watchhubs?
Anyway, avvaktar till efter Basel. Kanske dyker upp nÄt annat skoj!
VÀnta till efter Basel och sedan ytterligare 6-12mÄn pÄ att klockan verkligen Àr ute pÄ marknaden... köp nu istÀllet och byt sedanTitanesque Àr vÀl Watchhubs?
Mitt tips Àr att hÄlla ögonen öppna pÄ KoS. DÄ kanske du kan knipa en 003 istÀllet sÄ du inte fÄr prospex mÀrket pÄ tavlan. SjÀlvklart en smaksak, men jag tycker den Àr renare och snyggare utan. Men vill man ha en helt ny blir ju det sjÀlvklart lite svÄrtTack för infon, boys! Jag har spanat pÄ shoppinginjapan.com, dÀr hade dom bÀst pris just nu.
Det Àr ju ganska uppenbart att det nog inte Àr helt vÀrt att köpa en Sumo frÄn svensk AD, eftersom det blir 2000-3000kr dyrare. Vi fÄr helt enkelt se hur jag gör!
Jag sparkar mig sjÀlv för att jag inte knep den oanvÀnda SBDC033'an som fanns pÄ KoS för 3400kr...
Ligger det inte en pÄ köp o sÀlj?Sugen pÄ att köpa en SARB065 Cocktail time som sommardressare, hade tÀnkt bestÀlla frÄn CW men med tanke pÄ senaste trÄdarna om denna sida sÄ skulle jag gÀrna handla nÄgon annanstans. Vart brukar ni köpa era SEIKOS?
Jag har hÄllit mig frÄn att köpa nÄgot i en hel vecka nu *klappar mig sjÀlv pÄ axeln* i vÀntan pÄ Basel. Jag kan bekrÀfta att det kommer slÀppas minst 2st sjuka keramiska GSar varav en Àr en kronograf. Det Àr inte bara klockorna som Àr sjuka utan Àven de svenska priserna; 100' för den vanliga trehandarn och 150' för kronografen.Titanesque Àr vÀl Watchhubs?