JKanon
Basic
Har du provat att lÀsa i trÄden? Det frÄgas ju mer eller mindre varje vecka samma sak![]()
Ledsen för det, tar och kikar lite lÀngre upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du provat att lÀsa i trÄden? Det frÄgas ju mer eller mindre varje vecka samma sak![]()
Hehe skriva mÄtten pÄ handen, har du inget bÀttre att skriva pÄ?Idag fÄr Seikon jobba hÄrt.![]()
Guilty as charged...Har du provat att lÀsa i trÄden? Det frÄgas ju mer eller mindre varje vecka samma sak![]()
Guilty as charged...
@JKanon Billigaste jag hittat Àr shoppinginjapan.net. Runt 3400kr före moms.
Edit: Dom har förövrigt nÄgra fÄ SCVE00X inne just nu, exempelvis http://www.shoppinginjapan.net/seiko-scve005.
Ska vara relativt svÄrhittad och ÄtrÄvÀrd har jag förstÄtt.
SÀger vÀl sig sjÀlvt att det Àr sköldpaddan? Den Àr ju flera mm större.Vad bÀrs störst av en SKX007 och den nya turtlen?
SÀger vÀl sig sjÀlvt att det Àr sköldpaddan? Den Àr ju flera mm större.
SÀger vÀl sig sjÀlvt att det Àr sköldpaddan? Den Àr ju flera mm större.
Var lug till lug jag var inne pÄ. Vet att den Àr bredare men osÀker pÄ lÀngden.Fast kortare lug-lug mÄtt vÀl?
Har haft en 7040 och den upplevdes bra mycket större Àn en skx007.Var lug till lug jag var inne pÄ. Vet att den Àr bredare men osÀker pÄ lÀngden.
edit: 2mm skillnad pÄ lÀngden var det visst. paddan lÀngre.
Jomashop kanske? Skywatches, seiyajapan m.m. Lycka tillLedsen för det, tar och kikar lite lÀngre upp
Snyggt! Wristshot pls?Nya klÀder ifrÄn Micke
![]()
SARK kronografen sÄg ju najs ut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBED001/003 och SBDJ011 ser lovande ut.
Edit: Priser
ăœăŒă©ăŒć€èŽăă€ăăŒ200m
SBDN021ă\45,000ăé»æćç€ă»é»ăăŒă«ăSSă3,000æŹéćź
SBDN023ă\40,000ăé»æćç€ă»é»ăăŒă«ăăă«ăä»æ§ă3,000æŹéćź
SBDN025ă\40,000ăé»æćç€ă»ăăă·ăăŒă«ăăă«ăä»æ§ă3,000æŹéćź
SBDN026ă\45,000ăéæćç€ă»éăăŒă«ăé»SSă3,000æŹéćź
ăœăŒă©ăŒć€èŽăă€ăăŒ200m
SBDJ009ă\65,000ăé»æćç€ă»éăăŒă«ăăăżăł
SBDJ011ă\65,000ăçŽșæćç€ă»çŽșăăŒă«ăăăżăł
SBDN015ă\65,000ăé»æćç€ă»éăăŒă«ăăăżăłăăŹăăŁăŒăčăâ»SBDJ009ăšăăą
SBDN017ă\65,000ăçŽșæćç€ă»çŽșăăŒă«ăăăżăłăăŹăăŁăŒăčăâ»SBDJ011ăšăăą
GPSăœăŒă©ăŒ200m
SBED001ă\330,000ăéæćç€ă»éăăŒă«ă1,500æŹéćź
SBED003ă\280,000ăéæćç€ă»éăăŒă«
SBED005ă\250,000ăéæćç€ă»éăăŒă«ăăă«ăä»æ§
Snyggt! Wristshot pls?
Nej, bara nej. SĂ€kert ett bra band, men nej.![]()
BÀsta som kan fÄs för tillfÀllet, ska ta bÀttre imorgon i dagsljus![]()
BOOM! DÀr satte du locket pÄ / punkt för Tuna Tisdag pÄ ett förtjÀnstfullt sÀtt. Har du kö pÄ den dÀr? StÀller mig gÀrna i den.Sent pÄ det hÀr med Tunatisdan!
![]()
/David
Nej, bara nej. SĂ€kert ett bra band, men nej.
Jag gillade det. âșvarför?
Nice med det bruna med blÄ
Nej.varför?
Nice med det bruna med blÄ
Haha, har ju snörat pÄ den nu precis sÄ den fÄr nog sitta pÄ till imorgon för att kompensera. Yes, ska ha det i Ätanke om jag fÄr nÄt sÄnt för mig!BOOM! DÀr satte du locket pÄ / punkt för Tuna Tisdag pÄ ett förtjÀnstfullt sÀtt. Har du kö pÄ den dÀr? StÀller mig gÀrna i den.
Inte nödvĂ€ndigtvis, nĂ€r hade seiko plastshroud senast? Prospex borde innebĂ€ra "hardcoated metal".Med tanke pĂ„ att det bara verkar finnas svart shroud pĂ„ kommande SBDN021 - 26. Ăr det bara att utgĂ„ ifrĂ„n att det Ă€r plast dĂ„?
![]()
Ja det Àr sant, visst satt det plastshroud pÄ "Arnie"? Det Àr ju nÄgra Ärtionden sedan.Inte nödvÀndigtvis, nÀr hade seiko plastshroud senast? Prospex borde innebÀra "hardcoated metal".
FrÄn A blog to watch: ""Special Edition" in this context means that the Seiko Prospex Special Edition PADI watches will not be produced as a limited edition, but rather selectively and with selective distribution."
SÄ chanserna att kunna fÄ tag pÄ en Àr nog rÀtt goda. Riktigt ball Àr den
Den har ocksÄ ett syskon SUN065:
![]()