• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
SBDC039
image.jpeg
image.jpeg

#mkshot ( @masterkiller -shot).
Var inte superövertygad över denna modell innan dina bilder, nu Ă€r jag förĂ€lskad! :) Är lĂ€nken lika bra som den ser ut att vara?
 

SimonJE

Omega
NÄgon som kan tipsa om ÄterförsÀljare via nÀtet som krÀnger Seiko nu nÀr Uret verkar ha slutat med det?
Är fortfarande besviken över att jag hade plockat ut en modell. VĂ€ntade pĂ„ att pengarna skulle rulla in pĂ„ klockkontot och sĂ„ slutar asen
sÀlja Seiko. Gillade funktionen man kunde plocka ut exakt vad man ville ha spec mÀssigt.
 
NÄgon som kan tipsa om ÄterförsÀljare via nÀtet som krÀnger Seiko nu nÀr Uret verkar ha slutat med det?
Är fortfarande besviken över att jag hade plockat ut en modell. VĂ€ntade pĂ„ att pengarna skulle rulla in pĂ„ klockkontot och sĂ„ slutar asen
sÀlja Seiko. Gillade funktionen man kunde plocka ut exakt vad man ville ha spec mÀssigt.

www.ebay.co.uk
vÀlj item location->worldwide
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=seiko&rt=nc&LH_PrefLoc=2
seiko
31,194 listings
 
Topp