Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig kombo med det gröna bandet. Sitter sjÀlv och sneglar pÄ en SPB119 med grÀddtavlanTjenare
![]()
Tack, jo men den blev lyckad, framtrÀder nÀstan en aning grönton i tavlan med det bandet.Riktigt trevlig kombo med det gröna bandet. Sitter sjÀlv och sneglar pÄ en SPB119 med grÀddtavlan![]()
FÄr man frÄga vart bandet Àr ifrÄnTack, jo men den blev lyckad, framtrÀder nÀstan en aning grönton i tavlan med det bandet.
Köpt hÀrFÄr man frÄga vart bandet Àr ifrÄn? Grymt snyggt med grönt band och som du sÀger sÄ framtrÀder lite grönton i tavlan.
Haha Àsch dÄ! Jag gillar dina bilder, coola. Och den dÀr... ja du vet ju hur jag kÀnner. Hur var det, skaffade du dig en SPB151 ocksÄ?Att försöka sig pÄ bra bilder jÀmfört med @Flecktarn Àr nog dödsdömtMen en bild i alla fall
![]()
![]()
Men tack dÄHaha Àsch dÄ! Jag gillar dina bilder, coola. Och den dÀr... ja du vet ju hur jag kÀnner. Hur var det, skaffade du dig en SPB151 ocksÄ?
I ett svagt ögonblick övervÀgde jag att lÀgga ut denna till försÀljning men sÄ tog jag pÄ mig den och kÀnde genast att jag inte ville det.![]()
![]()
Nix, en SLA021 och nu Àr den sÄld likförbaskat!Sla019?
Okok fÄr skylla pÄ min skÀrm, tyckte mig se en grönton i den..Nix, en SLA021 och nu Àr den sÄld likförbaskat!![]()
En klocka jag köpte för ett tag sedan var en Seiko premier kinetic. Köpte den fram för allt för att jag ville ha en dressklocka som jag kunde ta fram ibland och lockades av att den var relativt underhÄllsfri. Jag anvÀnder den ibland men mindre Àn jag trodde. Jag har förstÄtt att det inte Àr en av de populÀraste klockorna. SjÀlv tycker jag inte det Àr nÄgot större fel pÄ den men för det priset hade jag idag valt annorlunda. Vad tycker ni om modellserien? Och vad tycker ni om kineticverken?
![]()