• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

PXL_20220925_081130392.PORTRAIT.jpg

En klocka jag köpte för ett tag sedan var en Seiko premier kinetic. Köpte den fram för allt för att jag ville ha en dressklocka som jag kunde ta fram ibland och lockades av att den var relativt underhÄllsfri. Jag anvÀnder den ibland men mindre Àn jag trodde. Jag har förstÄtt att det inte Àr en av de populÀraste klockorna. SjÀlv tycker jag inte det Àr nÄgot större fel pÄ den men för det priset hade jag idag valt annorlunda. Vad tycker ni om modellserien? Och vad tycker ni om kineticverken?

IMG_20220925_083202.jpg

En klocka jag köpte för ett tag sedan var en Seiko premier kinetic. Köpte den fram för allt för att jag ville ha en dressklocka som jag kunde ta fram ibland och lockades av att den var relativt underhÄllsfri. Jag anvÀnder den ibland men mindre Àn jag trodde. Jag har förstÄtt att det inte Àr en av de populÀraste klockorna. SjÀlv tycker jag inte det Àr nÄgot större fel pÄ den men för det priset hade jag idag valt annorlunda. Vad tycker ni om modellserien? Och vad tycker ni om kineticverken?

IMG_20220925_083202.jpg

Jag tycker premierserien Ă€r riktigt trevlig, fina tavlor med mycket detaljer och boetten likasĂ„ 🙂

Tillbaka
Topp