MĂ„berg
Silver
Riktigt snygg!Titta! DÀr dök ju alpinisttrÄden upp igen
Har nog inte postat denna hÀr innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!Titta! DÀr dök ju alpinisttrÄden upp igen
Har nog inte postat denna hÀr innan?
Gör ett extra justeringshÄl i claspen, eller byt clasp till en med mÄnga justeringshÄl.Har lite utmaningar att fÄ min baby alpinist att sitta helt bra pÄ handleden. Antingen blir lÀnken lite för lÄng eller lite för kort. HalvlÀnkar verkar inte gÄ att fÄ tag pÄ, Àr det nÄgon annan som har haft liknande problem och hittat en bra lösning?
Vart har du köpt jubileet?
Ron Jeremy pÄ en svensk fÀrja med en Alpinist var en ovÀntat kombo..!
Ebay för ett par Är sedan. Noname som jag har för mig skulle vara till GMT, sitter fint pÄ sarbVart har du köpt jubileet?
Tack!Ron Jeremy pÄ en svensk fÀrja med en Alpinist var en ovÀntat kombo..!
SkÀmt Äsido, riktigt snyggt med jubileet
Var pÄ armen sitter klockan? Ofta sitter klockor inget vidare direkt pÄ handleden eller ovanpÄ handledsknölen, dÀr vÀldigt mÄnga bÀr sina klockor. Jag bÀr alltid klockor ovanför handledsknölen, och pÄ mig sitter dom bÀttre dÀr.Har lite utmaningar att fÄ min baby alpinist att sitta helt bra pÄ handleden. Antingen blir lÀnken lite för lÄng eller lite för kort. HalvlÀnkar verkar inte gÄ att fÄ tag pÄ, Àr det nÄgon annan som har haft liknande problem och hittat en bra lösning?
Wow vilken skönhetBumpedump med min nyinkomna skönhet. Ingen kompass, men vÀldigt mycket Alpinist dÄ det Àr en nytolkning av ur-Alpinisten frÄn 1959. SÄÄÄÄÄ sjukt bra!
Bumpedump med min nyinkomna skönhet. Ingen kompass, men vÀldigt mycket Alpinist dÄ det Àr en nytolkning av ur-Alpinisten frÄn 1959. SÄÄÄÄÄ sjukt bra!
Riktigt snygg! Blir sjÀlv sugenBumpedump med min nyinkomna skönhet. Ingen kompass, men vÀldigt mycket Alpinist dÄ det Àr en nytolkning av ur-Alpinisten frÄn 1959. SÄÄÄÄÄ sjukt bra!
WooowBumpedump med min nyinkomna skönhet. Ingen kompass, men vÀldigt mycket Alpinist dÄ det Àr en nytolkning av ur-Alpinisten frÄn 1959. SÄÄÄÄÄ sjukt bra!
Bra frÄga, antingen Amazon eller Klockmagasinet. SÀg till om du finner nÄgot, jag Àr lite sugen pÄ en sÄdan lÀnk ocksÄTjabba! Jag Àr ute efter detta band, har nÄgon tips pÄ om strapcode.con Àr bÀsta stÀllet för mig att köpa det pÄ eller finns det nÄgot bÀttre? Tack!
Fin som snus!Bumpedump med min nyinkomna skönhet. Ingen kompass, men vÀldigt mycket Alpinist dÄ det Àr en nytolkning av ur-Alpinisten frÄn 1959. SÄÄÄÄÄ sjukt bra!
Snyggt, alpinisten dÀr den hör hemmaTidigare idag
Vad blev det för lÀnk? Jag sjÀlv bör investera i ett; antigen Jubilee eller Beads of Rice?Bra frÄga, antingen Amazon eller Klockmagasinet. SÀg till om du finner nÄgot, jag Àr lite sugen pÄ en sÄdan lÀnk ocksÄ
Jag tÀnkte bestÀlla frÄn Strapcode, de har fÄtt in ett tunnare Jubilee till Sarb017. Men jag Ängrade mig efter alla pÄslag som blev, rÀknade Àven med att det skulle bli tull pÄ nÄgot vÀnster.Vad blev det för lÀnk? Jag sjÀlv bör investera i ett; antigen Jubilee eller Beads of Rice?
Japp, men de har inte det jag vill ha tyvÀrrHar ni kollat klockmagasinet? De har strapcodegrejor (miltat).
Keep me posted!Jag tÀnkte bestÀlla frÄn Strapcode, de har fÄtt in ett tunnare Jubilee till Sarb017. Men jag Ängrade mig efter alla pÄslag som blev, rÀknade Àven med att det skulle bli tull pÄ nÄgot vÀnster.
Samma hĂ€r! Tycker att min Alpinist Ă€r bra mycket roligare Ă€n den "klassiska", och dĂ„ Ă€r min Ă€ndĂ„ inspirerad av ur-Alpinisten frĂ„n 1959!Ingen Sarb eller âriktigâ alpinist, men Vafan..
Körde detta jubilee pÄ min gamla Sarb och gav det ett försök pÄ min baby. Jag gillar det