Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken av deras jubilee köpte du?Fick ocksÄ hem en lÀnk frÄn Tid & Ting lagom till NyÄr. Funkar Àven bra pÄ oss med tanigare handleder (till skillnad frÄn andra liknande jubile-lÀnkar jag testat i samma prisklass -.- )
Den utan dubbellÄs men med ÀndlÀnkar förstÄs. Kostar 299kr. MaxlÀngden Àr 165cm stÄr det.Vilken av deras jubilee köpte du?
VÀrt att tÀnka pÄ med lÀnkarna pÄ tidochting Àr att de ibland har microjustering sÄ att man kan fÄ dem kortare Àn vad som oftast Àr angivet.Den utan dubbellÄs men med ÀndlÀnkar förstÄs. Kostar 299kr. MaxlÀngden Àr 165cm stÄr det.
DubbellÄsvarianten tror jag var lÀngre och gÄr inte att korta lika mkt pga det.
Den var riktigt snygg med vit urtavla Àr det SPB119J1? Visste inte att alpinisten fortfarande sÀljs i vitt. Snyggt band ocksÄ!I dag bestiger vi mejlberget.
Tack! StÀmmer bra att det Àr en SPB119J1 Den var inte helt enkel att fÄ tag pÄ men min lokala Seiko AD lyckades lösa en.Den var riktigt snygg med vit urtavla Àr det SPB119J1? Visste inte att alpinisten fortfarande sÀljs i vitt. Snyggt band ocksÄ!
Bra dÀr kompis!
Det var mitt första intryck ocksÄ. Tycker den mer kÀnns som en 38mm (viket jag gillar )
De Ă€r ju Ă€ndĂ„ ganska olika kan jag tycka och gillar du fĂ€rgen gör det vĂ€l inget. Sen kör du jubile och lĂ€derband kommer de se Ă€n mer olika ut.Ăr det försvarbart att ha bĂ„de en SARB017 och en SPB245? Vill alternera med en pĂ„ Jubilee och en pĂ„ lĂ€derband. KĂ€nner att det kanske blir trĂ„kigt med tvĂ„ gröna klockor.
Det har du helt rÀtt i!De Àr ju ÀndÄ ganska olika kan jag tycka och gillar du fÀrgen gör det vÀl inget. Sen kör du jubile och lÀderband kommer de se Àn mer olika ut.