Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns tre olika modeller, vilken syftar du pÄ?Lite sugen pÄ en. Ni som har en, upplevs den som tjock?
Nej, jag upplever min som slimmad, men allt beror ju pÄ vad man Àr van med.Lite sugen pÄ en. Ni som har en, upplevs den som tjock?
Ja, men det Àr fortfarande inte tjockt för att vara med ett mekaniskt urverk.Tack för svar. Spb155 Àr nog den jag frÀmst tÀnkte pÄ. StÄr att den Àr 12.9 tjock men sett videos dÀr den verkar mÀta 13.2.
Wow! Hatten avGjorde 2 matchande mad till mina nya.
Skulle sÀga det samma. NÀr jag inte riktigt fÄr feeling för nÄgot sÄ Äker Alpinisten pÄ. Riktigt snygg oavsett om den har lÀnk, lÀder eller gummi. Detta Àr vad vildmark min fÄr se nuförtidenAlpinisten Äkte pÄ. Har börjat anvÀnda den ganska ofta nu igen.
Riktigt snygg med grÄ tavla, bra match med grÄ tröjaMin har ocksÄ blivit nÄgot av en daglig följeslagare. Stundtals varit tveksam till den men nÀr den vÀl Àr pÄ Àr den jÀvligt bra.
Tack, va riktigt sugen pÄ den gröna men var inte tillrÀckligt modigRiktigt snygg med grÄ tavla, bra match med grÄ tröja
Ăr det nĂ„gon som har köpt en spb355j1? Och i sĂ„ fall har lust att posta nĂ„gra bilder?
Ser fram emot fler bilder. Funderar pÄ att införskaffa mig en.Jepp! Min första Alpinist. Kombinationen kontor med knepigt ljus, mobiltelefon m/Àldre och inkompetent fotograf Àr inte helt lyckad sÄ Äterkommer med fler nÀr förutsÀttningarna Àr bÀttre.
Kan liksom inte fÄ Alpinisten ur huvudet. Har alltid gillat den men kan inte sÀga varför. Efter att klockintresset legat vilande ett tag nu sÄ var Alpinisten det första som dök upp i huvudet igen. Just den klassiska gröna. Har aldrig gillat fÀrg pÄ urtavlor pÄ det sÀttet men hÀr kÀnns det bara rÀtt. SÄ sÀlj den vidare till mig sen nÀr du tröttnatGrönt Àr skönt
Första alpinist jag Ă€gt. Lite av âaquired tasteâ men den vĂ€xer för varje dag tycker jag. SĂ„ överlsg positivt överraskad
Haha jag noterarKan liksom inte fÄ Alpinisten ur huvudet. Har alltid gillat den men kan inte sÀga varför. Efter att klockintresset legat vilande ett tag nu sÄ var Alpinisten det första som dök upp i huvudet igen. Just den klassiska gröna. Har aldrig gillat fÀrg pÄ urtavlor pÄ det sÀttet men hÀr kÀnns det bara rÀtt. SÄ sÀlj den vidare till mig sen nÀr du tröttnat
Ăr den nyköpt? Jag införskaffade min fĂ„r drygt tvĂ„ Ă„r sedan, den har verkligen vĂ€xt fast i samlingen. Den Ă€r verkligen ett strap monster!Grönt Ă€r skönt
Första alpinist jag Ă€gt. Lite av âaquired tasteâ men den vĂ€xer för varje dag tycker jag. SĂ„ överlsg positivt överraskad
Yes den Ă€r nyköpt och har suttit pĂ„ armen konstant sen den hĂ€mtades ut.Ăr den nyköpt? Jag införskaffade min fĂ„r drygt tvĂ„ Ă„r sedan, den har verkligen vĂ€xt fast i samlingen. Den Ă€r verkligen ett strap monster!
DÄ Àr det pÄ plats med ett grattis!Yes den Àr nyköpt och har suttit pÄ armen konstant sen den hÀmtades ut.
Letar nu en annan lÀnk att testa pÄ den.
tackar!DÄ Àr det pÄ plats med ett grattis!
Kan tipsa om klockmagasinet, de har en hel del lÀnkar frÄn Miltat
Jag har Miltat Oyster pÄ min.tackar!
ska kolla klockmagasinet, tack för tipset!