Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstÀmmer! Grattis till ett av de bÀsta klock-köp du nÄnsin kommer att göraNu har jag Àntligen hÀmtat ut klockan! Magisk urtavla!
Till er med lĂ€nken som hör till SARB017: Ăr det tunna eller tjocka springbars som gĂ€ller?
Kikar om en stund
Det Ă€r standard. Inte dykarvarianten.Till er med lĂ€nken som hör till SARB017: Ăr det tunna eller tjocka springbars som gĂ€ller?
Ganska tunna Àr det, originalbarsen frÄn lÀdret fungerar
Det Àr standard. Inte dykarvarianten.
Seiya Àr bra vad jag har hört, sjÀlv handlade jag av en annan japansk handlare via ebay. Landade in runt 1300kr om jag inte minns fel.Tack! FÄr försöka lösa en lÀnk helt enkelt. FrÄn Seiya Àr att föredra eller?
Seiya Àr bra vad jag har hört, sjÀlv handlade jag av en annan japansk handlare via ebay. Landade in runt 1300kr om jag inte minns fel.
Ok, schyst! Det Àr den hÀr som gÀller eller finns det andra?
http://www.seiyajapan.com/collectio...o-ss-bracelet-for-sarb017?variant=36116701703
Letar man sÄ gÀller det samma som pÄ sarb033. Att det inte finns nÄgra superbra lösningar, men jag har sett nÄgra nÀmna orient clasps. Men det Àr klart, vilken dykarclasp som helst som Àr 18 (Àr det 20/18?) bör vÀl funka?Alla som har lÀnken
Vad jag har förstÄtt sÄ Àr det svÄrt att fÄ bra passform.pÄ lÄnken pga saknad av halvlÀnk och fÄ mikrojusteringar..
Har man fel för sig ?
Skulle man kunna byta ut lÄset mot tex ett av seikos dykarclasps ?
Det gick rÀtt bra för mig. Men det kan ju ocksÄ bero pÄ tur/rÀtt proportioner. Det var svÄrare att hitta passformen pÄ tex IWC 3239.Alla som har lÀnken
Vad jag har förstÄtt sÄ Àr det svÄrt att fÄ bra passform.pÄ lÄnken pga saknad av halvlÀnk och fÄ mikrojusteringar..
Har man fel för sig ?
Skulle man kunna byta ut lÄset mot tex ett av seikos dykarclasps ?
Brukar ocksÄ köra MN strap ibland. Tycker det e snyggt. Men ser ut att sitta vÀldigt löst?Nu har den anlÀnt
Okej, inte bÀsta bandet till den kanske men originallÀdret var hemskt sÄ det fÄr duga tills jag har ett bÀttre alternativ.
Det funkar, det blir mycket grönt Ja, det satt lite slappt men det Àr ÄtgÀrdat nu!Brukar ocksÄ köra MN strap ibland. Tycker det e snyggt. Men ser ut att sitta vÀldigt löst?
Den gör sig onekligen bra pÄ lÀnk! Synd att lÀnken ska vara sÄ dyr....Nytillskott i samlingen! Supernöjd.
Den gör sig onekligen bra pÄ lÀnk! Synd att lÀnken ska vara sÄ dyr....
Jag tycker klockan gör sig utmÀrkt pÄ fallskÀrmsbandet.Nu har den anlÀnt
Okej, inte bÀsta bandet till den kanske men originallÀdret var hemskt sÄ det fÄr duga tills jag har ett bÀttre alternativ.
Okej dÄ, fÄr vÀl kanske hÄlla med om detKlockan i sig Àr ju sÄ billig sÄ i kombination med köp av lÀnk kan det ju knappast ses som dyrt?
Bra bild! Den fÄr ett skönt militÀriskt stuk.Jag tycker klockan gör sig utmÀrkt pÄ fallskÀrmsbandet.
Grymt snyggNytillskott i samlingen! Supernöjd.
SÄ jÀkla snygg pÄ lÀnk alltsÄ. Eftersom Alpinisten Àr en keeper Àr det vÀl tamejfanken lika bra att investera i en. NÄgon som vill sÀlja?Nytillskott i samlingen! Supernöjd.
Snyggt canvas. Vart ifrÄn?Crosspost frÄn annan trÄd. Ruskigt trevlig klocka det hÀr, passar bra pÄ smala handleder. Börjar tycka att 36-40 Àr en rÀtt bra storlek.
SmekmÄnad med den hÀr men den kÀnns som en keeper, mycket roligare Àn tex skx.