Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var det du som knep den pÄ köpsÀlj i lördags? Vi var nog mÄnga som sÄg den, fast för sent...SÄ Äkte man dit i alla fall..
Min sambo sa nyligen de dÀr smÄ elva orden man vill höra nÀr hon sÄg alpinisten för första gÄngen: "Jag tycker att du ska köpa den dÀr klockan pÄ KS."Jepp, den bara "rÄkade" vara dÀr just dÄ..
Nu Àr det bara att köpa ett snyggt lÀder till! Den Àr bra pÄ lÀnk men absolut bÀst pÄ lÀder imho.
Fina skiftningar.
Ja, gillar de bilder dÀr den sitter pÄ lite slitna, bruna lÀder.Nu Àr det bara att köpa ett snyggt lÀder till! Den Àr bra pÄ lÀnk men absolut bÀst pÄ lÀder imho.
Ja pÄ dessa band sitter den som en dröm! HÀr i Azorernas djungel!Ja, gillar de bilder dÀr den sitter pÄ lite slitna, bruna lÀder.
hur Àr klockan har bara sett den pÄ bild, fÄtt för mig att den Àr lite liten ? Àr jag bara ute o cyklar ?
hur Àr klockan har bara sett den pÄ bild, fÄtt för mig att den Àr lite liten ? Àr jag bara ute o cyklar ?
Inga problem om du inte har vÀldigt stora handleder. Se ovan.Har tÀnkt ha mig dig eventuellt som vardagsklocka.