Tack för bilderna. SÄ mycket spel har jag inte pÄ min 017-lÀnk.Inte de bÀsta bilderna, men har bara mobilen att tillgÄ.
Som man kan se sluter spÀnnet inte tÀtt hos 033'an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bilderna. SÄ mycket spel har jag inte pÄ min 017-lÀnk.Inte de bÀsta bilderna, men har bara mobilen att tillgÄ.
Tack för bilderna. SÄ mycket spel har jag inte pÄ min 017-lÀnk.
Tack för bilderna! Ăr de lika tjocka? KĂ€nns de ika gedigna?Inte de bĂ€sta bilderna, men har bara mobilen att tillgĂ„.
20mmVad Àr det för bandbredd pÄ alpinisten? Fortfarande inte kommit till skott att skaffa nÄgon Àn men fortfarande jÀkligt sugen...
Tackar! Gjorde det ju inte lÀttare för mig, har tvÄ snygga bruna lÀder i just 20mm som skulle göra sig jÀvligt bra ihop med denna klocka...
BestÀll en, det Àr mycket klocka för pengarna! Robust och toolig klocka med magisk tavla.Tackar! Gjorde det ju inte lÀttare för mig, har tvÄ snygga bruna lÀder i just 20mm som skulle göra sig jÀvligt bra ihop med denna klocka...
2 eller 3 Är.Hur lÀnge har du haft klockan? Min Àr ett par Är. Förhoppningsvis, för alla andras skull Àr min lÀnk ett mÄndags-ex.
I sinom tid, om ingen hÀr har en beggad för vettig pengBestÀll en, det Àr mycket klocka för pengarna! Robust och toolig klocka med magisk tavla.
Skrev i ett tidigare inlĂ€gg att de Ă€r lika tjocka. 033's sitter ihop bĂ€ttre men lĂ€nken i sig Ă€r bĂ€ttre hos 017. Pest eller kolera jĂ€mfört med omegasTack för bilderna! Ăr de lika tjocka? KĂ€nns de ika gedigna?
MÄndagsexemplar för min del alltsÄ2 eller 3 Är.
Mer karaktÀr kan man sÀgaMÄndagsexemplar för min del alltsÄ
Jösses vad snyggt!Bidrar med en bild pÄ grÄtt Nato
.
Var bestÀller jag?BestÀll en, det Àr mycket klocka för pengarna! Robust och toolig klocka med magisk tavla.
Tack, vilka kostnader tillkommer?
Tull (nÀstan ingenting) och moms (25 %).Tack, vilka kostnader tillkommer?
Var bestÀller jag?
Tack. DÄ har jag den hemma för ca 5k inkl nytt armband, original verkar ju vara av den trÄkigare sorten.Jag bestÀllde frÄn Watchhubs och behövde inte tulla nÄgot.
http://www.watchhubs.net/japan-dome...al-automatic-alpinist-japan-6r15-sarb017.html
Om du bestÀller via titanesque (osÀker pÄ stavning) sÄ tar han eventuell tullkostnad. StÄr sÄ i annonsen iaf. Det Àr watchhubs konto pÄ tradera. Tror den ligger för 3700 eller nÄgot sÄnt dÀr. SjÀlv köpte jag dock frÄn seiya dÄ dom hade ett bra erbjudande för nÄgot Är sedan.Tack. DÄ har jag den hemma för ca 5k inkl nytt armband, original verkar ju vara av den trÄkigare sorten.
TÄls att tÀnkas pÄ
Tack. DÄ har jag den hemma för ca 5k inkl nytt armband, original verkar ju vara av den trÄkigare sorten.
TÄls att tÀnkas pÄ
Originalbandet tyckte jag hade samma kÀnsla som en torkad korkmatta..Original-lÀderbandet som följer med Àr som du sÀger, trÄkigt. Jag kör den pÄ lÀnk ibland men oftast Nato.
Ni som anvÀnder den, hur kommer ni överens med den inre ringen? aldrig centrerad, ingen funktion?
Jag anvÀnder den ofta för att markera start pÄ en tid. NÀr ungen somnat för sin tupplur, nÀr jag slÀnger i pastan i vattnet, nÀr jag parkerat bilen etc. Harn anldrig anvÀnt den för kompassriktning.Ni som anvÀnder den, hur kommer ni överens med den inre ringen? aldrig centrerad, ingen funktion?