• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Absolut. Det dÀr Àr nÀra nog spot on, med seikos mÄtt mÀtt alltsÄ :D
ApropÄ linjering. Alltid lite off. Men ÀndÄ, har sett vÀrre exemplar.
E666359A-DA37-4EEF-AEFA-EBAED9C7A30E.jpeg

Hittade precis pÄ ett gammalt oanvÀnt MN-strap jag glömt bort att jag hade och slÀngde pÄ den pÄ alpinisten. Vad sÀger ni vÀnner, nja pÄ denna va? Dock tÀnker jag mig att detta band skulle vara klockrent pÄ den blÄ eller den nya med hajtandsindex :)
DSC_0677.JPG
DSC_0676.JPG

Hittade precis pÄ ett gammalt oanvÀnt MN-strap jag glömt bort att jag hade och slÀngde pÄ den pÄ alpinisten. Vad sÀger ni vÀnner, nja pÄ denna va? Dock tÀnker jag mig att detta band skulle vara klockrent pÄ den blÄ eller den nya med hajtandsindex :)
DSC_0677.JPG
DSC_0676.JPG
Köp hem dem och testa sÄ vi kan bedöma! :)

Nya alpinister ska slÀppas, som egentligen inte Àr nÄgra alpinister alls!
Den har endast en krona och ingen kompassring (heter det sÄ?).

Ni fÄr ursÀkta den dÄliga bilden, kunde inte fÄ tag i en bÀttre.
FD0B91C9-11FD-4ECD-8DF7-65F70F00AB1C.png

Ser underbara ut. FrÄgade AD och de verkar komma till sommaren eventuellt. Det hÀr kanske Àr hÀdelse men har drömt efter en nedskalad alpinist.

SÄ trÄkigt med endast vita, blÄa, gröna eller svarta alpinister. TÀnk er orange, gul eller röd alpinist och sÄ sunburst pÄ det. :hungry:

Sarb017 Alptopp IMG_4636 (2).jpg
Alpinisten Àr plÄgsamt vacker, och bÀsta sÀttet att bli av med plÄgan Àr ju att ge efter för den. Har nu letat rÀtt objekt, en NOS till ok pris. Surfat mellan Hongkong, Australien och suspekta siter i Filipinerna. Och sÄ fanns denna pÄ hemmaplan i VÀstra Frölunda!! Snacka om att nÀstan gÄ över Än (oceanen) efter vatten. Klart Àr vÀl att en Alpinist bör ha en alptopp!
Wristshot SARB017 IMG_4646 (2).jpg
Wristshot  Sarb017 IMG_4643 (2).jpg
Alpinisten har landat IMG_4633 (2).jpg

Hyffsat snygga Àven om vÀnstra pÄminner lite mycket om ja ni vet vad. men vÀntar nog pÄ de skalade alpinisterna. 38mm samt 6R35 och vi fÄr se hur finishen Àr pÄ dessa tycker den gröna inte ser ut att vara samma gröna som sarb 017.
Ser ut som vad? Jag tycker den ser ut som en blandning mellan sarb017 och sarb033.

Tillbaka
Topp