• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Fick hem min sarb017 nyligen. Riktigt nöjd! Fantastiskt fin klocka!
MĂ„ste bara stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor ang bezelkronan: Äventyrar den inte vattettĂ€theten lite? VĂ„gar jag bada med den? Och Ă€r era (bezelkronor) lite, lite wiggely ocksĂ„?
Köpte efter nu och min sitter helt stumt. Kan nÄgra fler kÀnna efter kanske?
 
@Dennta @MÄberg min gÄr frÀmst att vicka nedÄt. Det Àr inte mkt, men lite lös. Hittade nÄgon i ett annat forum som skrev om samma sak, dock fanns svar som sa att det var lugnt vattentÀthetsmÀssigt pga att det var separerat fr resten av insidan. Ingen bekrÀftelse pÄ detta dock.
 
Fick hem min sarb017 nyligen. Riktigt nöjd! Fantastiskt fin klocka!
MĂ„ste bara stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor ang bezelkronan: Äventyrar den inte vattettĂ€theten lite? VĂ„gar jag bada med den? Och Ă€r era (bezelkronor) lite, lite wiggely ocksĂ„?

Min bezelkrona sitter stumt och fint. Har Àven badat mycket med klockan i bÄde pool och hav utan nÄgra problem.
 
LÀnken vill inte komma med posten, sÄ slÀnger vÀl upp en bild pÄ naton ÀndÄ! SKX:en fÄr va med ocksÄ!

IMG_7195.JPG
 
Har samma combo! :cigar: Och en speedy pro dÄ man mÄste ha en kronograf! Köp ett vintagelÀder till Alpinisten ocksÄ, enligt mig det klart snyggaste.

Har sett den pÄ lÀder pÄ bild, ser riktigt gott ut! Jag föredrar dock lÀnk! Gillar att det Àr lite tyngd pÄ handleden och att det gÄr att bada med etc :)
 
PÄ vissa bilder ser sarben och skx lika stora ut, hur upplevs de i jÀmförelse pÄ handleden? :)

Tar jag pÄ mig den ena efter jag haft den andra under dagen kÀnns skillnaden, men sen efter en stund pÄ handleden Àr det inget jag tÀnker pÄ.
FörestÀller mig att det blir Ànnu mindre mÀrkbar skillnad nÀr lÀnken Äker pÄ alpinisten ocksÄ :)
 
Körde min alpnenist som owg i tvÄ veckor nu i ett varmare land jag inte vÄgade ta med mig min Speedy till. MÄste sÀga att den funkade förvÄnade bra som varje dag klocka, klart man saknade de andra men den var en riktigt trevlig kompanjon. Fick Àven ett par kommentarer av folk som tyckte den var riktigt snygg :D

Drog endast 10 sek pÄ 15 dagar! Bra betyg mÄste jag sÀga :)

Pics or it did not happen...
IMG_20161218_083301.jpg
 
Körde min alpnenist som owg i tvÄ veckor nu i ett varmare land jag inte vÄgade ta med mig min Speedy till. MÄste sÀga att den funkade förvÄnade bra som varje dag klocka, klart man saknade de andra men den var en riktigt trevlig kompanjon. Fick Àven ett par kommentarer av folk som tyckte den var riktigt snygg :D

Drog endast 10 sek pÄ 15 dagar! Bra betyg mÄste jag sÀga :)

Pics or it did not happen...
IMG_20161218_083301.jpg
Grymt band!
 
Tillbaka
Topp