Ser fint ut! Alpinisten trivs pÄ lÀder sÄhÀr nÀr det gÄr mot höst.
Som rekommendationerna lÀt, Hirsch Duke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som rekommendationerna lÀt, Hirsch Duke!
Snyggt! Kör du pÄ det guldbruna?Som rekommendationerna lÀt, Hirsch Duke!
Om du inte finner nÄgon tror jag att klockmagasinet harGjort en köpesannons, men testar hÀr ocksÄ. NÄgon som sÀljer en lÀnk frÄn strapcode till alpinisten?
StÀmmer bra, de har StrapCodes Miltat-lÀnkar till gamla Alpinisten och Àven Seikos egna lÀnk till nya Alpinisten.Om du inte finner nÄgon tror jag att klockmagasinet har
Nemas problemas!Tack för tipset grabbar. @Remofflan @Defreud
Snygg! Jag borde fÄ min pÄ mÄndag, tiden gÄr inte snabbt.Korspost frÄn fredagstrÄden.
VÀlanvÀnd Alpinist pÄ vÀlanvÀnt ammo-lÀder frÄn mjleather
Har du nÄgon bild pÄ den? Vart nyfiken.Jag Ville köpa klockan tills jag hittade ssass versionen av alpinist och dÀr tog det slut.
Vacker klocka..
Jag kan googla fram enHar du nÄgon bild pÄ den? Vart nyfiken.
Den var snygg! Men jag gissar pÄ att den kostar en rejÀl peng.Jag kan googla fram en
stulen frÄn google
Nu fick jag Àntligen lÀgga vantarna pÄ min alldeles egna Alpinist! Det första jag gjorde var att byta ut det hemska armbandet mot ett Colareb Spoleto, nu Àr den perfekt!
VÀlkommen! VÀldigt mycket klocka.Nu fick jag Àntligen lÀgga vantarna pÄ min alldeles egna Alpinist! Det första jag gjorde var att byta ut det hemska armbandet mot ett Colareb Spoleto, nu Àr den perfekt!
Welcome to the club!
Tack! Verkligen, den Àr sÄ mycket snyggare nÀr man vÀl ser den pÄ riktigt.VÀlkommen! VÀldigt mycket klocka.
Jag har aldrig sett den till försÀljning, tror det bsda tillverkades typ 500Den var snygg! Men jag gissar pÄ att den kostar en rejÀl peng.
Synd att den blev limiterad.. snygg pÄ bild, sÀkert irl medTack! Verkligen, den Àr sÄ mycket snyggare nÀr man vÀl ser den pÄ riktigt.
Det fanns en ute till försÀljning pÄ eBay tidigare i Är, tror den gick för 35000-ish.Jag har aldrig sett den till försÀljning, tror det bsda tillverkades typ 500
Ok, sÄ hoppet finns..Det fanns en ute till försÀljning pÄ eBay tidigare i Är, tror den gick för 35000-ish.
Tja, det Àr den första jag sett pÄ mÄnga Är, sÄ den Àr inte jÀttestor.Ok, sÄ hoppet finns..
Klockan har en riktigt cool historia och Àr dessutom riktigt snygg, gÄr liksom inte att bli bÀttreTja, det Àr den första jag sett pÄ mÄnga Är, sÄ den Àr inte jÀttestor.
Jajamensan! Nu SKA den stanna! Om inte kronan till kompassringen Àr för lös eller om den Àr för olinjerad eller om .... eh. Ja, vi fÄr se. Egentligen borde jag köpa nÄgot annat. TÀnk om jag testat 25 andra klockor istÀllet för alla omköp av samma ref som jag ÀndÄ sÄlt sen?FjÀrde gÄngen gillt !?
LÄt en ute pÄ Ebay för ett tag sen för monstersumman 40000kr. JÀkligt oklart om den blev sÄld dock...Jag har aldrig sett den till försÀljning, tror det bsda tillverkades typ 500