Gott! Hoppas att den fÄr stanna. Jag Àr sjukt nöjd med min, den vÀxer pÄ mig hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gott! Hoppas att den fÄr stanna. Jag Àr sjukt nöjd med min, den vÀxer pÄ mig hela tiden.
Jajamensan! Nu SKA den stanna! Om inte kronan till kompassringen Àr för lös eller om den Àr för olinjerad eller om .... eh. Ja, vi fÄr se. Egentligen borde jag köpa nÄgot annat. TÀnk om jag testat 25 andra klockor istÀllet för alla omköp av samma ref som jag ÀndÄ sÄlt sen?
Klokt. Det Àr som en förbannelse! Man blir lite knÀpp av det. Att alltid tvivla pÄ sig sjÀlv.Haha, mÄste erkÀnna att dina erfarenheter har gjort att jag inte vÄgar öppna Äterköpens box
Klokt. Det Àr som en förbannelse! Man blir lite knÀpp av det. Att alltid tvivla pÄ sig sjÀlv.
Jag vet! Bara jag som velar med den. Jag valde expressfrakt sÄ den kommer pÄ mÄndag. ^^
Det var snabbt! Vart skeppas den frÄn?Jag vet! Bara jag som velar med den. Jag valde expressfrakt sÄ den kommer pÄ mÄndag. ^^
Tror det Àr frÄn USA. DHL Express Àr min favorit, brukar gÄ bra.Det var snabbt! Vart skeppas den frÄn?
DHL express gör vÀldigt sÀllan misstag, stor skillnad frÄn fedex som försenat tvÄ leveranser av tvÄ möjliga jag bestÀllt...Tror det Àr frÄn USA. DHL Express Àr min favorit, brukar gÄ bra.
Det Àr aldrig kul. FedEx tycker jag sjÀlv Àr lite bökiga, speciellt i mindre stÀder i Sverige. Det Àr inte riktigt deras marknad. UPS har jag haft en del negativa erfarenheter med pÄ jobbet, nÀr jag jobbade med logistik. Privat har de ÀndÄ funkat bra och varit snabba. DÀr Àr största nackdelen bristen pÄ ombud.DHL express gör vÀldigt sÀllan misstag, stor skillnad frÄn fedex som försenat tvÄ leveranser av tvÄ möjliga jag bestÀllt...
"För övrigt anser jag att PostNord ska dumpa Danmark och Äterta namnet Posten!"Det Àr aldrig kul. FedEx tycker jag sjÀlv Àr lite bökiga, speciellt i mindre stÀder i Sverige. Det Àr inte riktigt deras marknad. UPS har jag haft en del negativa erfarenheter med pÄ jobbet, nÀr jag jobbade med logistik. Privat har de ÀndÄ funkat bra och varit snabba. DÀr Àr största nackdelen bristen pÄ ombud.
Sverige Àr egentligen lite litet för att ha sÄ mÄnga aktörer, tror jag. För övrigt anser jag att PostNord ska dumpa Danmark och Äterta namnet Posten!
Det var OT, nu tÀnker vi pÄ SARB017 och hur underbar den Àr! Har du provat nÄgra olika band? Posta gÀrna. Alpinisten Àr trots sin gröna sunburst med guldindex, grÄ kompassring med vita och röda detaljer mycket versatil nÀr det kommer till bandkompatibilitet!
Jag har inte gjort det Àn dessvÀrre, tyckte att den satt sÄ bra pÄ lÀderbandet att jag kör med det ett tag, ska dock inhandla ett perlon och ett mesharmband inom en snar framtidDet Àr aldrig kul. FedEx tycker jag sjÀlv Àr lite bökiga, speciellt i mindre stÀder i Sverige. Det Àr inte riktigt deras marknad. UPS har jag haft en del negativa erfarenheter med pÄ jobbet, nÀr jag jobbade med logistik. Privat har de ÀndÄ funkat bra och varit snabba. DÀr Àr största nackdelen bristen pÄ ombud.
Sverige Àr egentligen lite litet för att ha sÄ mÄnga aktörer, tror jag. För övrigt anser jag att PostNord ska dumpa Danmark och Äterta namnet Posten!
Det var OT, nu tÀnker vi pÄ SARB017 och hur underbar den Àr! Har du provat nÄgra olika band? Posta gÀrna. Alpinisten Àr trots sin gröna sunburst med guldindex, grÄ kompassring med vita och röda detaljer mycket versatil nÀr det kommer till bandkompatibilitet!
Jag har sjÀlv funderat pÄ mesh, sÄ posta gÀrna lite bilder pÄ det sen sÄ man fÄr se hur det blir.Jag har inte gjort det Àn dessvÀrre, tyckte att den satt sÄ bra pÄ lÀderbandet att jag kör med det ett tag, ska dock inhandla ett perlon och ett mesharmband inom en snar framtid
De var slutsÄlda pÄ Royalstraps, fÄr vÀnta tills de fÄr in dem igenJag har sjÀlv funderat pÄ mesh, sÄ posta gÀrna lite bilder pÄ det sen sÄ man fÄr se hur det blir.
Vilken hade du kikat pÄ?De var slutsÄlda pÄ Royalstraps, fÄr vÀnta tills de fÄr in dem igen
Geckotas Oblique Milanese Mesh, hade det till min Orient. Var vÀldigt nöjdVilken hade du kikat pÄ?
Grattis! Den passade bra med Canvas. SÄg en video med the time teller pÄ tuben dÀr han dressar upp Alpinisten i nÄgra band, dÀr kan du fÄ lite inspoIdag kom den. TvÄ dagar före uppskattad leveransdag! Ankom ombudet 17:29. Det var ju sÄ att man hann bli riktigt orolig!
Min fjĂ€rde â och sista! â Seiko Alpinist SARB017. Tidigare gĂ„nger har gĂ„tt all out: köpt till MiltatlĂ€nk, Originalseikoband med fjĂ€rilslĂ„s, ruckat urverket hos urmakare och hela baletten! Kanske ska ta det lugnare nu (eller inte!).
Skönt med en riktig keeper! FjÀrde gÄngen gillt (hör du det, @Lord_tito88?).
Idag kom den. TvÄ dagar före uppskattad leveransdag! Ankom ombudet 17:29. Det var ju sÄ att man hann bli riktigt orolig!
Min fjĂ€rde â och sista! â Seiko Alpinist SARB017. Tidigare gĂ„nger har gĂ„tt all out: köpt till MiltatlĂ€nk, Originalseikoband med fjĂ€rilslĂ„s, ruckat urverket hos urmakare och hela baletten! Kanske ska ta det lugnare nu (eller inte!).
Skönt med en riktig keeper! FjÀrde gÄngen gillt (hör du det, @Lord_tito88?).
Tack. Den Àr ju magiskt kompatibel med olika band!Grattis! Den passade bra med Canvas. SÄg en video med the time teller pÄ tuben dÀr han dressar upp Alpinisten i nÄgra band, dÀr kan du fÄ lite inspo
Hoho. NÀ du, nu Àr det keeper!Haha! Funderar pÄ att starta en vadslagningspool om hur lÀnge den stannar
Mycket! Den blÄa pÄ lÀnk hade ju vart perfekt!
Alla klockor Àr keepers , har försökt att sÀlja men det gÄr bara inte.
Alla klockor Àr keepers , har försökt att sÀlja men det gÄr bara inte.
Det kÀnns ungefÀr som att man sÀljer sin katt eller hund.
Mycket! Den blÄa pÄ lÀnk hade ju vart perfekt!
Har haft dem pĂ„ bevakning sen Klockmaggan la ut dem pĂ„ sin sida redan i vĂ„ras! Men â priset kontra utseendet, speciellt efter Yonssons fina bilder, sĂ€ger mig att SARB017 Ă€r klockan för mig Ă€ndĂ„.