Oskar89
Basic
Vart ju mer Àn lite off ocksÄ...Har levt i tron att Tunas varit förskonade frÄn misalignment problem men sÄ verkar inte vara fallet lÀngre.
Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart ju mer Àn lite off ocksÄ...Har levt i tron att Tunas varit förskonade frÄn misalignment problem men sÄ verkar inte vara fallet lÀngre.
Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Ăr pĂ„ vĂ€g in i tonfisk-trĂ€sket snart hoppas jag. Skulle kĂ€nnas jĂ€vla snopet om man fick hem ett sĂ„nt exemplar som sin första "riktiga" tuna..Har levt i tron att Tunas varit förskonade frĂ„n misalignment problem men sĂ„ verkar inte vara fallet lĂ€ngre.
Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Den dÀr var inte sÄ litet skelögd...Har levt i tron att Tunas varit förskonade frÄn misalignment problem men sÄ verkar inte vara fallet lÀngre.
Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Grattis till den
Se dÀr, sjÀlvaste farfar!
Tackar!Grattis till den
Grattis!
Du skall inte slÀppa 81an?NÄgon som Àr sugen pÄ att ta hand om denna?
Avslutad - Seiko 7549-7009 Golden Tuna '83
SÄld! En hÀrlig Golden Tuna 7549-7009 frÄn Mars 1983. Beaterskick pÄ denna. Finns repor pÄ glas, en lite djupare. BÀttrad tavla. Anledningen varför vet jag inte, var sÄ nÀr jag köpte den. Förutom detta sÄ Àr skicket bra. Hel och fin shroud. Boetten Àr felfri. Kronan gÀngar som den ska. HÄller...klocksnack.se
Aldrig! Och det lovar jagDu skall inte slÀppa 81an?
Du vet var jag finnsAldrig! Och det lovar jag
SÄ vansinnigt fin Àr den, tÀnk hur fin den vore bredvid en Ninja turtle!Darth Tuna redo att krokas! Finns pÄ K&S.
Glöm inte skriva vad du vill ha för den baraDarth Tuna redo att krokas! Finns pÄ K&S.
Sorry, uppdateratGlöm inte skriva vad du vill ha för den bara
Tackar! Din e grym o de Ă€r fetast pĂ„ olika sĂ€tt. Ăr ocksĂ„ ett stort den av den gyllene tonfisken. Va i UK pĂ„ service antar jag. Slapp du dĂ„ tulla nĂ€r den vĂ€l slapp ur nĂ€tet eller hur funkar det?Grattis!
Fick tillbaka denna idag efter 5 mĂ„nader i UK (varav 1 mĂ„nads sprattel i tullen). I Ă„terseendets glĂ€dje sĂ„ hade jag tĂ€nkt skriva typ âfetaste dykaren ever â ... men, men...
Ja bĂ„da modellerna Ă€r ju ikoniska, men farfar har ju absolut högre status I stimmet.Tackar! Din e grym o de Ă€r fetast pĂ„ olika sĂ€tt. Ăr ocksĂ„ ett stort den av den gyllene tonfisken. Va i UK pĂ„ service antar jag. Slapp du dĂ„ tulla nĂ€r den vĂ€l slapp ur nĂ€tet eller hur funkar det?
Mkt najs!Den hÀr landade idag. Tror det blir en trevlig bekantskap
Grattis! Den som lĂ„g pĂ„ tratten? Ăr det den andra eller tredje farfar som du har i din Ă€go?
Tack. Japp. Tredje och finaste.Grattis! Den som lĂ„g pĂ„ tratten? Ăr det den andra eller tredje farfar som du har i din Ă€go?
Grattis till den Feeet Àr mitt val av ord
Darth Àr klassisk, bra köpt!
Tack! Ja det hÄller jag med om!Grattis till den Feeet Àr mitt val av ord