Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom det inten snordyr Limited Tuna förra Äret?Inte omöjligt faktiskt. Men vill se den IRL först plus att jag misstÀnker att jag kommer att ha svÄrt för priset.
vill med ha en sÄn
Jo det vill jag minnas att det gjorde.Kom det inten snordyr Limited Tuna förra Äret?
tÀnker du pÄ den blÄtavlade automaten?Kom det inten snordyr Limited Tuna förra Äret?
Ja just det. Den kom i en grupp med tvÄ andra i samma fÀrg.tÀnker du pÄ den blÄtavlade automaten?
sett att man kan fÄ dom för lite över 40 nya online...Ja just det. Den kom i en grupp med tvÄ andra i samma fÀrg.
Ja det Àr lite mycket. 8L35 Àr ju ingen nyhet direkt.sett att man kan fÄ dom för lite över 40 nya online...
men man mÄste ju ha grymt stora armar för att bÀra upp en
man kan ju faktiskt med tycka att 20 plus Àr mycket för en ny tonfisk men ÀndÄ sÄ betalar visst folk det ÀndÄ hahaJa det Àr lite mycket. 8L35 Àr ju ingen nyhet direkt.
Jag Àr för nÀrvarande tonfiskslös vilket försÀtter Àven mig i en potentiellt kostsam situation.man kan ju faktiskt med tycka att 20 plus Àr mycket för en ny tonfisk men ÀndÄ sÄ betalar visst folk det ÀndÄ haha
frÀck!Har haft denna 3 veckor nu och har haft vÀldigt svÄrt att slita mig frÄn den
Just nu pÄ miltat-lÀnk och vÀntar pÄ ett gummi frÄn Uncle Seiko.
LÀnken till sbbn015 drömmer jag att fÄ tag pÄ men verkar ju tyvÀrr inte komma upp ofta
JajamenfrÀck!
sbbn045 va?
amen vafaaanKaffe och lume
Om det ÀndÄ vore kanji...amen vafaaan
tvÄ av mina favorit tonfiskar pÄ.samma dag
de börjar bli livat i denna trÄden
har du kanji med pÄ den eller Àr de fransk/spansk som andra sprÄk?
den Àr fin Àven om.den saknar kanji!Om det ÀndÄ vore kanji...
Jag bÀr den i snitt tvÄ ggr i veckan och har aldrig ens funderat pÄ att den skulle vara hög. DÀremot fÄr jag rysningar varje gÄng jag tittar pÄ den. Har kÀnt sÄ nÀr det gÀller min fru tidigare men aldrig nÀr det gÀller en klocka.den Àr fin Àven om.den saknar kanji!
bÀr du den ofta?
haft en 1000m tuna nu i nÄgon vevka och jag Àlskar den men samtidigt funderar jahÀg pÄ om det Àr en klocka jag kan bÀra ofta och hela dagar pga höjden...
Àr löjligt sugen pÄ en golden tuna dÀrav tankarna för de kan kÀnnas overkill att ha tvÄ
Tackar, den Àr riktigt grym.den Àr ikke dÄlig!!
nyinkommen??
grattis!!Tackar, den Àr riktigt grym.
Fick den igÄr. Drabbades av tonfiskfeber under pÄsken och lyckades kroka denna pÄ forumet
vad har du haft för andra?Haft tvÄ tidigare som fÄtt lÀmna. Gissar att denna upplevs mindre Àn mina tidigare givet kontrasten mellan vridring och urtavla. sbbn049
031 och den helsvarta 035. Om det Àr kontrast mellan vridring och urtavla brukar det ge ett nÀttare intryck. Visuell skillnad alltsÄ.vad har du haft för andra?
kÀnns ju som alla 300m bÀrs lika???