trevlig klocka men du fÀr posta den i rÀtt trÄd bara...SÄ mycket glÀdje för smÄ pengar!
enligt @yonsson Àr det ingen tonfisk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
trevlig klocka men du fÀr posta den i rÀtt trÄd bara...SÄ mycket glÀdje för smÄ pengar!
SÄ rÀtt. Har du nÄgra planer pÄ att slÀppa den vidare?
Tack! Nej inte just nu iaf, den Àr en keeper ett tag till.SÄ rÀtt. Har du nÄgra planer pÄ att slÀppa den vidare?
Alldeles riktigtVad betyder detta? Har det nÄgot med ett förvÀntat batteribyte 2025 att göra? Ser ut som nÄgon knackat in en prick pÄ tredje strecket vid 25.
Fyra Är kvar alltsÄ. Trots tvÄ tonfiskar har jag inte tÀnkt pÄ den tidigare. Tack för svar.Alldeles riktigt
Och bli inte förvÄnad om den tickar pÄ ett bra tag efter det med tacksamma quartzareFyra Är kvar alltsÄ. Trots tvÄ tonfiskar har jag inte tÀnkt pÄ den tidigare. Tack för svar.
Satan va bra dendÀr Àr.
Tack! Jag kan bara hÄlla med! Den Àr en fröjd för ögat.Satan va bra dendÀr Àr.
Mycket trevlig!
Tack detsamma!Mycket trevlig!
Magnifik. Ibland Àr service en riktig kulturgÀrning!Nyservad o trycktestad