Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket vÀger den med lÀnk?
Jag gillar lÀnken och den balanserar upp klockan bra. Fick idag hem nya bandstift (fatbars för trÄnga) som monterats med ett marinblÄtt Bonetto 284 som skall anvÀndas nÀr vi, förhoppningsvis, tar oss till Ischia i Italien i slutet av juli. BekvÀmare? Ja! BÀttre? Knappast. Mycket mjukt och följsamt gummi som jag tycker passar perfekt till klockan och betydligt bÀttre Àn original sladdergummi med en metallkeeper som jag tycker Àr helt fel att ha. Min egen Äsikt.
Vill haaaa en lÀnk jag
Jag gillar lÀnken och den balanserar upp klockan bra. Fick idag hem nya bandstift (fatbars för trÄnga) som monterats med ett marinblÄtt Bonetto 284 som skall anvÀndas nÀr vi, förhoppningsvis, tar oss till Ischia i Italien i slutet av juli. BekvÀmare? Ja! BÀttre? Knappast. Mycket mjukt och följsamt gummi som jag tycker passar perfekt till klockan och betydligt bÀttre Àn original sladdergummi med en metallkeeper som jag tycker Àr helt fel att ha. Min egen Äsikt.
Fortfarande grymt nöjd med denna...
Detta Àr min tredje. De bÀrs betydligt mindre Àn mÄtten. Vridringen Àr ganska exakt 40mm i diameter och L to L mindre Àn de flesta. Shrouden gör att den ser högre ut en den faktiskt Àr. Bra skit!riktigt snygg pÄ det bandet.
MÄste ha en tuna snart kÀnner jag. Den Àr sÀkert för stor för mig, men tror jag skiter i det. Tycker modellen Àr för snygg
TrÄkigt men bra pÄminnelse!HÄll era tunas rena under shroudet!
Byten Àr inte aktuellt va?
JodÄ...men inget ljummet.Byten Àr inte aktuellt va?
Har ju bara ljumna grejerJodÄ...men inget ljummet.
Rostar dom alltsÄ?HÄll era tunas rena under shroudet!
Skulle tippa att det kommit in saltvatten som legat emellan shrouden och klockan och gottat sig.Rostar dom alltsÄ?
saltvatten?Skulle tippa att det kommit in saltvatten som legat emellan shrouden och klockan och gottat sig.
SjÀlvklart, anvÀnt mina sköldpaddor och tonfiskar massor i saltvatten. Dom mÄste ju fÄ kÀnna sig hemmasaltvatten?
har man ens med dessa nÀr man badar?!
köpt helt ny eller via nÄn hÀr?Det började med en SKX som jag Àlskade, men jag insÄg att jag inte kunde sluta sukta efter en tonfisk, mest för att den var vÀldigt egen och ÀndamÄlsenlig.
Men vilken modell? En tusenmetare kÀndes mest renlÀrig, kvarts kÀndes mest driftsÀkert, spring drive kÀndes elegantast, Arnie var praktisk med larm och soldrift.
Men jag ville verkligen ha lÀnk... Efter bara tvÄ Är av grubblande och vÄndan hade jag Àntligen bestÀmt mig, sen var det bara att vÀnta pÄ att rÀtt objekt dök upp... Idag kom paketet fram!
SĂ„ gott som ny pĂ„ tyska eBay. Verkar varit avtejpad och provburen ungefĂ€r. Ăn sĂ„ lĂ€nge supernöjd!köpt helt ny eller via nĂ„n hĂ€r?